Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Åh vad roligt, äntligen har jag ett lag! Vad kul detta ska bli! ^^
Välkommen Wonna till lag Latte om du fortfarande följer den här tråden!
Rumsky: välkommen till lag grå.
Wiie! Jag har ett lag..:) hur går det för er GRÅ?
Rumsky: än så länge går det bra, klarat av att stå emot sötsuget hela veckan, sköter maten som jag planerat och kommit igång lite smått med motionen. Jag har under veckan inte ställt mig på vågen alls, utan tänkte låta måndagar bli min enda dag då jag väger mig, och jag hoppas så klart på att få se ett minus på måndag. Hur går det själv?
Vi är 89 st som är med och vi väger tillsammans 7930,9 kg.
OMG det är verkligen många kilon... Ska bli spännande att se hur många av dessa vi kan tappa tillsammans! :D
thea77: vad bra för dig..!!! :) själv har det gått bra hela veckan både med mat o motion, men fuskade lite igår med maten (va på fest), va arg på mig själv idag bara för att jag inte kunde stå emot men tog mig en extra löprunda så blev jag på bättre humör o så hoppas jag att det inte märks på vågen att ja fuskat.:) Jag försöker oxå att inte väga mig i veckorna, men det är ju svårt..:) vill ju väga mig varje dag egentligen, men nu har jag hållt på det..:)
oj, väldigt många kilon!! ska bli färre!!! men trevligt med många "medbatare" får bli fler...
välkommen till lag vit aspieftw.. Nu får vi peppa varandra!