Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
God morgon! Har vägt mig redan idag och har ett fint litet minus som känns sporrande. Skriver dock inte in det i tråden förrän imorgon. Saknar mina lagmedlemmar i Latte! Hoppas ni är på G fortfarande Wonna, Terrie83 och Jollan08! Havet: Jag tror att tryckfelsnisse varit framme i startviktslistan på hemsidan. Du har registrerat 2 st Singha. En Singha01 och en Singha02. Mig veterligen finns det bara en! Måsta vara svårt att hålla reda på alla så här i början innan man vet vilka som är med och kvar i tävlingen.
Singhao1 Ändrade i går så att startlistan skulle komma i i rätt ordning så då kom jag åt fyrkanten när jag skulle flytta namnen. Därför är du och flera 2;) Fixar detta under dagen. Skall försöka innan jag börjar jobba.
Ingen brådska Havet. Jag såg att det fanns fler dubletter och tänkte att något måse ha blivit fel. Du får ett heltidsarbete med detta Havet ;-)!!
Nu är nya startlistan inne! Ser ni något som är fel säg till.
I morgon är det måndag och väg dag! Spännande att se hur många som kommer ihåg att vikten skall in i morgon! Vi är 90 st nu! Lycka Till på Vågen!
Jag lägger in min vikt idag, söndag. Jag har det så snärjigt på måndagar så min vägningsdag kommer nästan alltid att bli söndag istället för måndag. Mina kära apelsiner! Jag hoppas att det gått bättre för er! Idag vägde jag in mig på 116,9. :( Inte riktigt vad jag hoppats på.
Har nu öppnat en tråd för oss i lag chili!
Lag mint, hur går det för er?!??! :))
Välkommen till lag Åskgrå, nyttår!! Kul att du har dykt upp i tråden lchf11. Vilket jobb du lägger ner på oss andra Havet!! Jättekul att du orkar hålla i denna tråden och fixa nya lag allt eftersom....TACK så mycket!!!!
Cissi83 du är välkommen!