Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Hej Lemli i lag Turkos, tänkte bara, om du inte sett det, berätta att Zaga har lagt in en tråd till oss under Motivation. Hoppas att det går bra för dig.
Kära Havet vilket superjobb du gör med det här. Du måste hojta till om du behöver hjälp vi är ju massor av människor och det måste ta mycket tid att administrera. Hojta till på tråden om du vill lägga ut arbetsuppgifter. Massor av tack och pepp till alla
Invägning i morgon! Känner mig laddad faktisk=) hoppas det har gått bra för alla! Pepp!
Jag är jättegärna med!!! Du får gärna para ihop Mig med ngt lag som vill ha med mig :) Startvikt: 96,5. Väger mig imorgon för första veckoresultatet. Ska jag in i ngn grupp innan dess?
Jag är gärna med!! Startvikt 119 kg
Hej! Är det för sent att haka på? Annars startar jag imorgon med att lämna start vikt.
Startar på 88 kg
Jag är gärna med! Vikt: 82,5 kg
Lag ISBLÅ söker sin fjärde medlem; var är du jenneziz?!?
Lag Latte söker efter alla sina lagmedlemmar. Jag känner mig fortfarande rätt ensam!! Idag har jag dansat Zumba för första gången. Vilken tur att jag var ensam och hemma för det måste ha varit en syn för gudarna. Skönt, roligt och svettigt var det i vilket fall!! Pepp, pepp inför morgondagen :-D!!