Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Ni nya Är välkomna. Återkommef med lag ikväll när jag kommer hem från gymet. Står just nu på gå bandet.
Hoppas det går bra för mina lagmedlemmar i gruppen Tuggummi. Själv har jag väl inte kommit in i det efter alla godisrester som jag har så svårt att slänga;( Men imorgon blir det nya tag!
Bra myren nu ger vi järnet i lag tuggummi.
Troxii; jag tror det går bra, det visar sig vid invägningen imorgon ;) Go lag MINT!
Saknar mina lagkamrater i lag Vinröd. Peppning till er alla inför morgondagens vägning.
Härligt, nu har jag ett "face" på dig misskp!! Lilla MY! :D Heja Lag MINT!
Heja lag körsbär nu ger vi järnet tjejer
Mina lagkompisar i lag Solgul verkar inte vara närvarande tyvärr :-(
Lag MARIN - det finns en tråd under motivation för vårt lag, skriv gärna i den så kan vi stötta och följa varandra där :)
Jag bävar inför vägningen imorgon. Haft en lat dag (med mycket träningsvärk dock) med lite för mycket mat. Imorgon börjar en ny vecka och äntligen tillbaka till vardag! Pepp till lag Turkos!