Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lag Choklad är starkt!
Rumsky: Att fuska med mat är iallafall bättre än sötsaker. Mat måste man ju ha. och jag tror helt klart att din löparrunda kompenserade för fusket. Ja det är verkligen svårt att låta bli vågen, den skriker på mig varje gång jag ser den. wow vad många vi är, och ska bli kul att se den totala viktsiffran minska.
Välkommen till lag chili, Maggie89!
Hakar gärna på detta om det är okey! :) Isf med en startvikt på 87,5 kg.
MikaTela du är välkommen du tillhör Lag Plommon!
Tack då hoppar jag in hos dom! :)
Tack så mycke KajsaF! Hoppas vi tillsammans kan uppnå våra mål. Tyvärr gick jag inte med i tävligen fören i förrgår och började motionera idag=/ Så jag ska vara glad om jag gått ner något till invägningen i övermorgon. Men oavsett så kommer jag bli så himla taggad av den nästa vecka så att jag verkligen kommer kämpa stenhårt! Ser fram emot att tävla med er alla i Lag Chilli !=)
Måste bara tillägga att jag nyss var inne på hemsidan och skulle kolla startvikter men min är inte inskriven?
Lag plommon - var är ni?! :p
Maggie89 Tack för att du upptäckte detta! Såg att det blivit fler fel åter kommer snart med ny startlista.