icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6814 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• På gång
    40 inlägg
    7 januari 2012 11:16

Idag startar jag en pulverdiet. Känner att jag måste bli av med mina dåliga vanor för att sedan gå över till GI eller LCHF. Blir så peppad när jag läser hur duktiga ni är här på sidan. Lag VINRÖD, hur vill ni höras av? Mail eller ska vi starta en tråd här?

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    7 januari 2012 11:55

Efter en skön min PW blir det nu badhuset med mina buskottar! En extra pepp till alla som liksom jag saknar sina lagkamrater att peppas av. KRAM!

• Veteran
    1059 inlägg
    7 januari 2012 12:05

Såg ju någon av er i lag sand här så jag skriver igen att jag skapade en tråd här på matdagboken åt oss. Hoppas jag inte blir ensam. Vet ni jag har kört plankan ett tag nu och igår testade jag att stå på armbågarna och tårna istället för händer och tår. Gisses vilken träningsvärk jag fick men nu är det bara att köra på med det! Pepp till er alla!!!!

• Engagerad
    56 inlägg
    7 januari 2012 15:16

Lag Chili?? Undrar om Lag chili är sugna på att starta en egen tråd eller på något annat sätt hålla lite kontakt för att peppa varandra. Hade varit ett plus att ha lite laganda och "jäklaranamma" tillsammans! För vi ska väl vinna de här, eller hur??!! = )

• Mycket engagerad
    321 inlägg
    7 januari 2012 16:46

såg nu att jag hade skrivit in min startvikt som 120... vägde mig hemma hos pappa på julafton vid Julkalendern och det var en sån där vanlig våg annars har jag en digital så jag tror inte att jag har egentiligen gått upp 4.1 kg sen starten men men det är som det är!

• På gång
    30 inlägg
    7 januari 2012 17:28

LAG CHOKLAD, var är ni? Jag försöker få tag på mina lagkamrater för att vi ska kunna peppa varandra. Jag har lagt upp en egen tråd under motivation, men vi kan ju även hålla kontakt på andra sätt. Hör av er. Jag är inte plusmedlem (har inte råd just nu) så jag kan inte hitta er. Massor av pepp till alla inför vägningen på måndag

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    7 januari 2012 17:30

Vikt 122,3kg

• Veteran
    6814 inlägg
    7 januari 2012 19:44

Nu kommer lagindelning på dom nya! Michiko Lag Marin Nilla0 Lag Lime Rumsky Lag Grå aspieftw Lag Vit Jitjin Lag Sand Wonna Lag Latte nyttår Lag Åskgrå Maggie89 Lag Chili Ullrika Lag Dimgrå peter78 Lag Gräs

• Mycket engagerad
    116 inlägg
    7 januari 2012 19:46

Välkommen till oss u lag dimgrån Ullrika :) För mig går det bra, har dock ätit ute idag... mindre bra... funderar på om vi oxå skulle skapa en lag dimgrå grupp..? vad säger ni.. skapar en iallafall...

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    7 januari 2012 19:50

Hej Emma83, jag gjorde en forum tråd till oss imorse.