Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
TheQueen Tack så jätte mkt! Håller med bi_ka att de är en jätte bra ide, så jag är oxå på! Jag är ny här vet inte på rak arm hur man gör en, kan du? Annars kan jag lägga lite tid på att försöka fixa en :)
Nu har jag gjort en tråd som heter "lag ISBLÅ" Välkomna dit! :) dockor bi_ka jenneziz
hihihihi, Lena Snabel A, skrev jag just fòr att inte skriva @. Men jag skriver adressen som du sàger o provar igen.....skriver lenagust@gmail.com men fèr tillbaka hela tiden
lena, jag tror jag fixade det nu. Kom pa felet jag gjorde:-))) förlåt till alla andra som fick följa mina krångliga mejlbesvär här.
Till lag Turkos, Lemli och Zaga, ska vi ha en egen tråd så vi kan kontakta varandra om vi behöver stöd bums. Eller har ni någon annan idé. Nu när jag gick in efter att inte ha varit inne på ett dygn var det massor som skrivit men jag hittade inte mer än ett inlägg från dig Zara. Å jag håller med dig, jisses vad en våg kan vara elak. Men vi klarar det här eller hur? Massor med pepp till er båda.
midori2: tycker jag också låter som en superidé! Kan bli lite jobbigt att följa enskilda personer på den här tråden (även om det är kul att läsa andras kämpaanda också!). Fixar en tråd direkt!
Till härliga lag turkos: Skapade en tråd "lag turkos" under motivation! Är det någon av er två som bloggar? Hade varit kul att få lägga er som favoriter isf! Pepp nu inför resten av helgen! Själv föll jag som en kägla ikväll, men lovar minst 2 h tuff träning imorgon (1 h styrke och MINST 1 h längdskidor!)
Ursäkta min sena reaktion Lag MARIN och tråkigt att läsa att du är sjuk, Malley! Vi får kämpa åt dig också, eller hur? Lycka till alla lag och särskilt mina lagmedlemmar! Herr se go!
Lag körsbär: hur gör vi? Passar de bäst med hotmail? Min mail är iaf emyejerfeldt*hotmail.com Skulle vara kul å få veta lite mer om sina lagkamrater! Till alla: Va duktiga ni är allihop som kämpar varje dag!
Nu har jag startat en tråd under motivation för Lag Marin!