Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Tack! :D
Hej, om det finns möjlighet så vill jag vara med. Några lag verkar ha tappat någon medlem så jag kan kanske haka på istället? Vi hörs!
lena jag mejlar och mejlar till dig men de kommer inte fram. jag far bara deliviry status notification som svar:-((((ska det vara 11 med bokstaver eller vad kan det vara som ar fel pa adressen? àr det lenagust11snabelagmail.com?????
100kg:prova @ itsället för snabela???
TESUO : Tack, det är ju det som är meningen, att vi ska peppa varandra =) Bra jobbat cisselala!
UllRika - Jag tror att det bara är att du skriver in din startvikt här på sidan, så ordnar nog Havet det, hon har skrivit att alla är välkomna =)
Hej på er med Decker och Chico! Jag undrar hur vi ska hålla kontakten? Jag är nämligen inte + medlem så jag kan inte skicka meddelanden här på sidan. Vi skulle ju kunna starta en tråd här på matdagboken eller via mail. Jag har gått 2 promenader idag. Var först på min långpromenad och sedan var jag på affären för att köpa godis åt mina barn.... Jag brukar ALLTID smaka ur påsen när jag betalat men inte idag så det är jag väldigt nöjd med! Ha en härlig fredags kväll!
*ropar* Lag ISBLÅ!! Vad säger ni om att vi skapar en egen tråd för att följa och peppa varandra? Borde bli lite lättare än att leta efter varandras inlägg i denna tråd.. dockor: *styrkekramar* till dig som har det extra tufft nu. Hoppas allt går bra!
TheQueen jag tycker att det är en bra ide. jag är på. skapar du den så hittar jag dit
Ja då är det bara att sätta igång att röra på fläsket ;O) blir riktigt sporrad av allas kämparglöd här. Skönt att vi har varandra i våran jakt på ett "lättare" liv =O) Ett extra tack till mina gruppmedlemmar: ellle Rescue Nu ska vi banne mig fixa detta... ni kan alltid nå mig på mailen: sara.lindblom*comhem.se Hejja oss!