Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Hej alla!! Hoppas ni kämpar på i alla lag :-) Jag har inte sett röken av mina lagmedlemmar, jag vill oxå bli peppad. Fick ett mail från matdagboken med en jättevacker kvinna på "omslaget". Grattis Thyndra!!! Men har du verkligen så mycket mer att gå ner nu???? Jag bara funderar eftersom du är i mitt lag.... Heja på nu lag SYREN!!! en fråga bara... hur får man fet text?? det fungerar inte för mig att använda figurerna här ovanför skrivfältet :-)
Har du provat att skriva texten, markera den och sen trycka på B (knappen ovanför skrivrutan)? Lycka till :)
Här har du en lagkamrat som kämpar på i lag SYREN. Ska bli intressant att väga sig imorgon bitti och se hur mycket man gått ner, För ner har det gått frågan e bar hur mycket... Hoppas det går bra för dig också tintin77...
Pepp i massor till oss i lag syren!!! Jag har skrivit här nångång och tittat efter er men nu är vi ju på gång alla !!!! 4 kg har jag ungefär kvar att gå ner, jag har lyckats gå upp lite kilon i jul :)
OK, en pepphälsning till Lag KÖRSBÄR. Och till alla andra förstås. Imorgon gäller det- Och som vanligt ett stort tack till HAVET som verkar ha skaffat sig ett heltidsarbete med att hålla ordning på oss och våra lag och våra vikter osv osv osv.
Lag Plommon - var håller ni hus??
vart är mina lag kompisar!? lag vit , känner mig lite ensam... Vill ju kunna peppa och bli peppad.. *PEPP* till alla!!
hejhej! Jag hakar jättegärna på om det fortfarande går? startvikten är isåfall 80 kg. hoppas på att bli lite peppad av att det är lag, tävlingsmänniska som man är.
KajsaF var går man in på tråden Då jag inte är riktigt "hemma" här än på hemsidan. Det kanske inte går eftersom jag inte är plusmedlem?=(
Maggie89 jag såg att eran lag-tråd ligger under nya trådar, det står på höger sida om du trycker uppe på forums-knappen.. =)