Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
96,3 Jag har vägdag på torsdagar, så min vikt kommer ifrån förra torsdagensvägning.
Godmorgon alla härlgia kämpar! Måste tyvärr rapportera att min helg varit helt karaktärslös vilket visade sig på vågen, vikt 75,5 kg. Mer peppad inför den här veckan, för vem vet vad vågen hade visat om jag skött helgen?! Hoppas mina kamrater i lag turkos har snälla vågar :)
96,4 är dagens vikt. Litet minus i alla fall!
74,9 Kg
103,7
66,8 kg idag, så är man på väg ner igen :) Igår så var jag så sugen på allt att jag känner det som en bedrift att jag kunde låta bli :)
Har haft väldigt dåliga dagar och dålig karaktär, så min våg va inte alls rolig imorse. Har gått upp 0,5 så dagens vikt är 71,2kg
Dagens vikt är samma som startvikten, 93 kilo
Dagens vikt 94,2 (-2.3)
Vecka 2 Utmaning! Röra på sig 30 min varje dag. Tänka på vad ni äter. Lära er säga Nej Tack! ( åt onyttiga saker) Inlagd på hemsidan också!