icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6814 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• På gång
    46 inlägg
    8 januari 2012 22:31

Hej på er i lag DIMGRÅ, tjusigt namn! I morgon bitti lägger jag in veckans vägning, min första. En timmes promenad idag och nästan två timmar igår känns bra i alla fall. Har inte missat något med maten heller. Mina 8 första dagar i omstarten av LCHF är till ända och det känns skönt att vara på väg. Heja alla!

• Mycket engagerad
    116 inlägg
    8 januari 2012 22:41

Ullrika... kolla bland andra trådar så har vårt lag en egen.. Lag dimgrån heter den...

• Nykomling
    1 inlägg
    8 januari 2012 22:48

Hej jag är helt ny här från idag, jag har läst runt lite i de olika trådarna och det verkar himla trevligt här. Eftersom jag inte fattar riktigt hur alla dessa olika trådar (som denna) går till så kanske någon kan förklara. Kan man bara "hoppa in" i en tråd och hänga på eller kan man vara med i många, måste man vara med från början? ja som sagt många funderingar är det. Tack för att ni är ett härligt gäng som peppar varandra, blir kul att vara här.

• Veteran
    6814 inlägg
    8 januari 2012 22:52

Bettis12 Du är välkommen att hänga med oss här om du vill. I såna fall vill jag ha in din startvikt så delar jag in i lag. Sen är det viktinlämning i denna tråd varje måndag.

• Engagerad
    63 inlägg
    8 januari 2012 22:54

Hej igen. Ivrig att få vara med i ett lag imorgon jag oxå när vi väger oss :) startade förra veckan på 96,5.

• Veteran
    6814 inlägg
    8 januari 2012 22:56

Här kommer Lagindelning på er Nya! olivix Lag Åskgrå Grellan Lag Senap 3bmsambo Lag Solgul Johansi Lag Apelsin Mickiw84 Lag Choklad Cissi83 Lag Tuggummi

• Veteran
    6814 inlägg
    8 januari 2012 23:01

Lagindelningen är ändrad på hemsidan. Startvikterna kommer inte in förrän i morgon. Då kommer även veckans utmaning in. Lycka Till i Morgon!

• Engagerad
    63 inlägg
    8 januari 2012 23:09

:) heja Lag Solgul!! Nu håller vi tummar för bra resultat för alla :)

• Engagerad
    63 inlägg
    8 januari 2012 23:11

Har startat en tråd för lag SolGul!

• Mycket engagerad
    179 inlägg
    9 januari 2012 00:26

Havet - Tänkte skapa en tråd för lag plommon, men om inte mina lagmedlemmar dyker upp på en vecka, finns det möjlighet att byta grupp isf? Gemenskapen och peppandet gör mycket för mig! Lag Plommon här har vi en tråd för oss: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=6240