Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Dagens vikt 75,6 1,1 kg ner. Känner mig nöjd även om jag vet att jag låg bättre till innan helgen. Nu hoppas vi på ytterligare en bra vecka. Pepp till er alla
Härligt midori!!! Bra du kompenserar för min dåliga karaktär......Lovar nya friska tag denna vecka!
weam57 du är välkommen du tillhör Lag Grå
Liten Lag ändring! MikaTela Blir med i Lag Gräs i stället.
Veckans vikt: 73,0kg. Ett ynka pynka hekto ner, men jag är glad för det lilla minuset jag har lyckats med ^^
Havet en ros till dig som ställer upp på oss alla här,du gör ett jättejobb kram från en gammal lagkompis Lena444
Instämmer med Lena444 Havet du gör ett kanon jobb!!
vikt idag 94.0 kg 1.4kg ner. känner mig ff peppad men vet att jag kan mer. nu kör vi hårdare lag silver
Tack Lena! Bra resultat du fick, nu är du på rätt väg! Idag skall jag få äta riktigt mat 1 mål har inte gjort detta på 12 veckor. Så jag skall njuta av lax i ugn med kokta grönsaker. Får se vad magen säger. Spännande att se hur många resultat som kommer in i dag.
Veckans vikt 96.5 kg. Lite neråt i alla fall :)