Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Hallå lag körsbär var håller ni hus jag är nyfiken =)
Håller samma vikt denna vecka 68kg Men känner mig positiv till nästa vecka nu får jag allt ta och bli lite strängare mot mig själv! Måndag och ny start!
Var är mina lagkamrater i lag Rosa? Hoppas att jag inte tappat båda två? Har försökt maila dom men inget svar...
Frid CiaPia Mano 70 3bmsambo = lag SolGul Vi har en egen tråd i forumet :) Ser ut som om vi alla har gått ner :) Hur mycket? Jag har tappat: 2.3 kg
AnnetteP Isafors är borta 5 - 15 jan.
Vikt idag : 78.3 (-1.9kg) Heja lag Senap!!!
Kan inte räkna idag, blir ju -2.1 =) =)
Tack Havet, dels för att du håller reda på oss :-) Men vilket stort jobb du gör! Ett stort fång rosor till dig! Och riktigt bra utmaning denna veckan!
Riktigt bra utmaning...Hoppas att jag kan leva upp till en bara =)
Invägning: 74 kg, dvs + 1 kg efter härlig myshelg i Sthlm med bl a femrätters middag med tillhörande vinpaket... BÄttre framgång nästa vecka till mig och andra likasinnade!