Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
100 kg Lag Körsbär ny vikt 91.3 Hoppas att mina körsbärskamrater inte slänger ut mig nu..Lena, jättefint resultat. Heja på. Ska ha det sompersonligt mål denna vecka. 1.6 kilo. Havet, jösses vad du är målinriktad. Heja på dig. 12 veckor. Du är så duktig, engagerad och verkar vara en fantastisk människa. Eloge till dig.
Ny vikt 80,3 kg....rätt håll den här veckan. Jag vill och hoppas på ett bra resultat nästa vecka också!!!! Grattis till alla fina viktnedgångar och pepp till alla som kämpar på....speciellt mina kompisar i lag ÅskgrÅ.
Jollano8 Du kom med i Lag Latte! Gå in på hemsidan som står uppe i tråden. Där kommer allt stå resultat lag startvikter mm. Du gör allt i denna tråd. Vissa lag har lagt ut trådar i forumet där ni peppar varandra. Vikten skall in här på måndagar i denna tråd.
Jummie du är välkommen! Du tillhör Lag Åskgrå!
Dagens vikt är 106kg. Alltså har jag lyckats gå ner 2kg på 3 dagar inte illa. Hoppas ju verkligen att det fortsätter så här bra ! Är redan taggad tills nästa invägning. Hoppas det går lika bra för mina lagkamrater i Lag Chilli
Vikten landade på 83,2kg (-4,2kg) välkommen till oss i lag grå weam57
Jummie Det finns en tråd i forumet som heter Lag åskgrå där ni peppar varandra.
vi slänger inte ut dig 100 kg (fast det väger du ju inte =)) nu ger vi järnet till nästa vecka
Är det försent för att hoppa på här?
Klarat av mina 30 min promenad. Nu blir det snart iväg på spinning 1 timme sen vidare och dansa i kväll. Nu änteligen är det som vanligt igen med dans 2 ggr i veckan. Spännande och se hur många viktrapporteringar jag har när jag kommer hem vid 22.