Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Dagens vikt: 93,6 kg, dvs -1,6.
Lalla67 startvikt den 7/1 82.6 kg
Ser bra ut för Lag Syren den första veckan... Pepp till lag Syren (och alla ni andra kan också få lite pepp ;) )
Jag vill vara med! :) Min startvikt är 94,3 kg :(
Jag hänger på om det går! Startvikt 92 :(
Hej. Är det försent att hänga på? Annars gör jag gärna det! Startvikt 68,2 kg. :)
Dagens vikt 81.6 kg -2.2 kg!! Jippi!! Strikt lchf kost verkar funka super :) Långa promenader med båda barnen i vagnen kanske oxå gör sitt haha 2 år resp 2 månader är de små änglarna! Det gör tyvärr att jag inte har supermkt tid att finnas här i tråden, sorry lag LATTE! Men ny vecka Å jag ska försöka finnas här mer så vi kan peppa varann :) kram till er alla <3
Sitter och kämpar mot ett glassug. Finns glass OCH chokladsås hemma. Inte alls bra! Men jag ska hålla fingrarna borta! Ingen motion idag. Sov endast två timmar inatt, det är -22 grader ute och det sista jag vill är att dra på mig en infektion. Provar imorgon om jag fått sova inatt, 30 min före frukost, 1 h bad samt ev skidåkning om vädret tillåter!!
Grattis Terrie83 och bra jobbat!! Det vore roligt om någon mer än jag var aktiv i lag Latte :-)!! Dagens utmaning avklarad med råge och jag känner mig nöjd och laddad!! Heja, heja alla kämpande!
Efter en vecka är min vikt idag 73 kg. Kan du vara jätte gullig och lägga ut länken till hemsidan igen, har tappat bort den :(