Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lagindelningar på er nya. Startvikterna kommer in på hemsidan senare. Välkomna hit! Yatzy Lag Körsbär iker Lag Isblå carram Lag Syren ireneq Lag Senap EmmaLoo Lag Tuggummi Lalla67 Lag Plommon Fröken Lag Silver Dinis Lag Lime Halen89 Lag Mint Viola90 Lag Lime
Lag körsbär. Hej Yatzy och välkommen till lag körsbär. Vi är ett peppat gäng som kämpar på. Vi har ingen tråd på MDB utan har kontakt via mejl. Skriv din mejladress så tar någon av oss kontakt med dig. Och superpepp, kul att ha dig med i laget.
Havet Hur många är vi egentligen nu?
Tror ca 110. Sen har några inte lämnat in vikt än. Men det är fortfarande måndag;)
Wohoooo lag syren- nu ger vi järnet!! Å alla andra med så klart! Blev riktigt peppad av detta så jag flög fram i regnet på dagens promenad!!
Välkommen till lag Syren Carram
Måndag nästan, fortfarande😉. . Vikt 78,5 kg. -1,5 kg denna första vecka.
Halen 89, välkommen. Det finns en egen tråd för oss också :)
Sorry, glömde lämna min vikt igår! Den var 92,5, 2 små hekton ner i alla fall! :)
cissi83 Tack så mkt! =), jag hittade inte tuggummis egna inlägg så jag gjorde ett =)