Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Havet. Hur blir det med dom som hoppar av? Alltså blir dom borttagna om dom inte lämnar in sin vikt när det är sagt att det ska göras? Tänker bara om man inte får kontakt med sina lagmedlemmar eller att dom lämnar in någon vikt så måste dom ju ha hoppat av. Och då vill ju resterande fortfarande kunna fortsätta kämpa och kanske kunna få nya i laget som verkligen vill detta?=)
jag måste ta mig till gymet och se vad min start vikt är, men jag är gärna med !!
jag vill bara skicka en pepp till alla i lagen som kämpar i biggest loser. Själv känner jag att det är alltid 2 andra veckan som är jobbigast och det gäller att hålla fast vid sina nya vanor och inte ge upp och bryta dem. Jag har införde min nya vana med promenader i torsdags och fortsätter med den nu varje dag minst 30 minuters promenad varje dag. (och gärna mera ) och en till vana att klara att vara sockerfri . Nu ger vi järnet tjejer eller hur? (antar att det bara är tjejer med eller hur är det med det "havet"? Pepphälsningar från Lena i lag "körsbär"
Håller med om att det är andra veckan som är tuffast. Det är då jag brukar tappa motivationen, trots att det brukar gå bra första veckan. Har också ett sockerberoende jag måste ta itu med. Ska försöka klara mig på te och honung när jag är sockersugen. :)
jag håller på att avsluta första veckan ... så jag laddar för vad som kommer!!! Tack för varningen!! Jag ska denna gång gå i mål.
det har kommit "klagomål" vill bara berätta för er andra som inte sett det obs det är inte jag Lena som klagat utan andra på forumet Ser att det kommit vansinnigt många trådar me massor me färger o tuggisar o jag vet inte vad, Bra är det att ni håller igång,, hejjar på er, men varför kan ni inte lägga trådarna till sidan ni har i stället för här i forumet??dom enda som har nytta av dom här trådarna är ni, o nu svämmar Forumet över av just er, Många blir borta på grund av detta(( Jag är me i Nyårsraketen o den har massor me trådar efter varit me länge men inte massor me trådar i Forumet,, ni har ju en stor tråd redan Mvh Jaropi Skrivet av: Bummlan 2012-01-10 18:31:46 Håller helt och hållet med. Jag orkar knappt gå in här på Forumet för det som ev är intressant och värt en diskussion eller svar bara drunknar i Kobolt, Mint, Hallon och allt vad det kan vara. Skapa en blogg som heter er lagfärg så kan ni diskutera där i lugn och ro och få påminnelser och vara helt ifred. Snälla?????? vi har ju redan en tråd som heter biggest looser 2012 som man kan skriva i, vi i lag körsbär mailar varandra istället och det fungera jättebra,förstår att det kan vara irriterande för er andra som inte är med i biggest loosers viktutmaning. vi är ju många lag nu också. ska framföra detta i biggest looser 2012./Lena
Mm jag håller med om att det är ett forum och själv klart för alla. Men det är alltid ngn som tycker till om små grejer .
Alla har alltid något att säga..
Jag kan förstå klagomålen då alla lagfärginläggen är ganska många nu. Hade ju nästan varit bättre att skapat en biggest loser svammeltråd eller något där man kan höra efter hur det går för sina lagmedlemmar än att varje lag gör en egen tråd.
Vi i lag körsbär använder våra "privata" mailadresser så är alltså inte här på matdagboken..