Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lag ÅSKGRÅ saknar en medlem ,tjockis, du är välkommen att gå med i tråden som heter lag ÅSKGRÅ. Vi är 6 deltagare i vår grupp och några som startade på v.2.
ireneq: Välkommen till lag Senap, det finns en tråd för oss oxå, välkommen dit =)
Hur går det för alla med utmaningen? Hittills går det helt ok, jag skriver in och väger allt jag äter, igår skrev jag ett schema för mat och träning denna vecka, bokat in i kalendern och håller tummarna att jag inte kommer bli sjuk direkt igen (varit sjuk två månader av och till..) Tyvärr fungerade det inte riktigt med säga nej, brorsan ville bjuda på kladdkaka, jag sa nej vid ca fem tillfällen, sen kommer han fram med en bit och ger mig och säger att jag sa äta. Av någon jävla anledning åt jag den då och han blev nöjd och tyst. Det var sista gången denna vecka. Suck! Men annars är jag riktigt nöjd, 1 h promenad igår, Zumba idag, spinning imorgon, xumba torsdag och den nya riktigt coola nya träningsformen TRXteam på fredag. Hoppas jag klarar det! :) Pepp på er alla, 6 dagar kvar att förlora kilon på :) Och är SJUKT imponerad över alla er som gått ner över 1 kilo redan!
Saknar Wonna i vårat lag... Är du fortfarande med?? :D
noijel Räknar du kcal? Om du gör de, så skulle jag jätte gärna ta emot lite tips hur du lägger upp din dag med mat, hur du fördelar kcal över dagen :)
Välkommen Yatzy till lag körsbär har du hittat våra mailadresser? min är i alla fall lenagust11 snabela gmail.com vill inte skriva ut tecknet eftersom man kan få massa skräpmail då. maila gärna /Lena
Hej havet har bara en fråga i en del lag är det ju 4,5 eller 6 lagmedlemmar hur räknar du då så det blir rättvist bara en fråga som jag funderade på. vet att det är ju % men om det är 6 st och vi är 4 så blir det ju svårt att vinna /Lena
Lena444: eftersom det fortfarande räknas i procent så är det ju av alla gruppens deltagare, eftersom nån grupp har fler deltagare väger den också mer än en grupp med få deltagare :) Det jämnar ut sig :) Det är precis så dem räknar i riktiga biggest looser :=)
ok har varit med här förut men vi har alltid haft bara 2 st i varje lag då .
Till mina lagkamrater i Lag Körsbär Min mail är anna_johansson@hotmail.com