Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Heja Heja Lag Solgul !! :-) & lycka till alla ni andra !
Havet, vilket fint arbete du gjort. Ska bli kul detta en liten fråga bara, man rapporterar sin vikt varje måndag men var och hur gör man det? här på sidan eller var?
Midori2 ändrar ditt namn. evame se länken i forumstråden till hemsidan där står allt. isafors noterat att du är borta. Michiko du är välkommen, skriv in din vikt så blir du placerad i ett av lagen. singhao1 i början sätter jag +- 0 på dom som inte kommit in med vikten, men är dom borta flera veckor på rad så tar jag bort dom om dom inte hört av sig. asabe15 vikten rapporterar vi in i denna tråd. Så nu kämpar vi på mot måndagen viktdag!
Åh, det går tungt. Vågen är elak och jag är trött....
Lets go, lag ISBLÅ!!! ;D
Tack för svaren Havet! Jag är också trött, det är motigt att arbeta idag även om det bara är halvdag :-(. Hoppas på positivt resultat på måndag i vart fall! Kämpa på nu!
Tack Havet för laguppdelningen och hej till mina vänner i lag Turkos! Ska bli så otroligt kul det här :-)
92,7 kg idag - vill ner till 80 inom... ett halvår.
Tyvärr 100 kg jag är inte plusmedlem och tycker det är lite väl dyrt också. men om du vill kan du skicka mail lenagust11@gmail.com och du också emypemy förstås Den här veckan har verkligen ännu så länge blivit en riktig rivstart och jag har även börjat om från 0 med både socker och allt vad kolhydrater heter. idag är dag 4 som sockerfri och jag kämpar som en tok för nu jäklar ska jag under 100 och delmål 1 99 kg . Har jag tur kommer mitt nya motionsverktyg idag med brevlådan ............... ett hopprep med dvd till hihi ska bli spännande helst nu när vädret är trist, sedan kavade jag lite på motionscykeln i går 5 km LAG Körsbär nu KÖÖÖÖÖR VIIII /Lena
Lag plommon - nu kör vi!!!! :)