Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Kanon, då vet man vilket lag man tillhör=) När är nästa vägning?
Namnen på färgerna hittade jag på nätet när jag sökte på färger passade perfekt till detta tyckte jag. Än ljus och mörk framför färgerna. bi_ka du är välkommen! Du är med i lag isblå.
NÄSTA INVÄGNING ÄR PÅ MÅNDAG OCH ALLA ANDRA MÅNDAGAR FRAMÖVER!
okej, tack Havet =) Lag senap nu kör vi! =)
Välkommen till lag kobolt Cisselala!
Härligt, säger hej *vinkar* till mina lagkamrater evame och mezcal88 i lag grå. Nu kämpar vi för att slippa gula linjen.
Välkommen Cisselala!
Ohh Lag Körsbär min favoritfärg 100 kg och emypemy nu kör vi hårt du och jag emypemy ligger på samma startvikt så det blir ju perfekt att tampas. /Lena
Havet du är så duktig på det här och du är väl nästan i mål med din fina vikt nu. Jag har varit med i nu vad blir det lag svart,lag cerise och lag grön och nu körsbär blir 4 :e laget och inte hoppat av ännu men nu jäklar ska jag gå ner i vikt kram Lena
Hur vet man vilket lag man blir med i?