icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6812 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Engagerad
    94 inlägg
    4 januari 2012 07:58

spännande att se vilket lag man hamnar i, ser fram emot ikväll då lagen meddelas antagligen. ser man dem här på sidan eller var hittas dem?

• Veteran
    6812 inlägg
    4 januari 2012 08:03

Det kommer en länk till hemsidan. Där kommer allt stå. Ingen åker ut. Det laget som har lägst % åker på att komma på en utmaning istället.

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    4 januari 2012 10:06

Ser fram emot ikväll då lagen ska presenteras :-)! Du håller oss på halster Havet ;-)!! Kul att det blir ytterligare utmaningar än att "bara" lyckas gå ner i vikt vilket i sig kan vara en jätteutmaning. Själv tappar jag alltid massor av vätska första veckan eller två vilket är en megasporre. Sedan brukar det tyvärr gå trögare. Har svårt att få till motionen eftersom jag arbetar som jag gör, heltid på kontor, och sedan har två små barn som kräver sitt. Jag har börjat promenera på kvällarna, har stegräknaren på mig och ska ta mig i tid och boka en tid för instruktion på gymet. Vi har en redig friskvårdspeng som löneförmån och den borde ju användas eller vad säger ni ;-)??

• Veteran
    2753 inlägg
    4 januari 2012 10:15

absolut Singhao1 det är ju kanonbra med träning och att slippa betala själv är ju ännu bättre. Ska bli spännande med lagen känner mig sporrad som tusen för nu jäklar .............. /Lena

• Engagerad
    53 inlägg
    4 januari 2012 10:41

Känner igen mig i dig Singhao1, har det precis likadant ! & på det en make som reser, inte lätt med träning då :-( Men nu öppnar det ett nytt träningsställe precis vid mitt jobb, så nu kan tom jag träna på luncherna !!! o dom har Zumba :-)

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    4 januari 2012 10:57

Är så nyfiken på vilket lag jag får vara med i. Första veckan för mig brukar bli ett stort minus pga vatten.

• Engagerad
    53 inlägg
    4 januari 2012 11:10

En tanke bara ? blir det inte lite orättvist om ett lag bara innehåller dom som äter Nutrilett/Itrim/Cambridge osv ? Dom som äter så brukar ju rasa i vikt !

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    4 januari 2012 12:09

Större sporre till de som inte äter pulver eller annat än riktig mat då CiaPia. Det finns ju en uppsjö av dieter som ger snabb viktminsknining (och snabb viktuppgång om man inte passar sig efteråt) LCHF, LCHP, LCHQ...you name it! Vi som försöker med mindre in än ut, typ VV eller traditionell kaloriräkning, får istället kämpa liiiite mer. Större utmaning tycker jag! Själv äter jag mycket grönsaker, frukt och proteiner och lite mindre fett vilket fungerar bra för mig. Skulle behöva röra mig mycket, mycket mer dock för att få skjuts på omsättningen. Mitt lag kanske kan peppa mig lite extra med just det!

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    4 januari 2012 12:28

Ser fram emot att få se vilka mina lagkamrater blir, och vill även passa på att tacka dig havet som ställer upp med din tid för att fixa allt med denna utmaning.

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    4 januari 2012 12:44

Undra vem som får äran att vara med oss Nysommar, *ler*... Alla dieter har sina fördelar och nackdelar, och tycker bara vi ska peppa varandra för att alla ska få ett sundare liv:) Vissa går ner långsamt, vissa med pulver rasar i vikt men dessto svårare att inte gå upp därefter, och det är ett jävla slit med pulver. Så vad fan, vi bara kör järnet! Det är för en själv som man gör det:)