Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Trodde jag skulle hinna med resultatet innan jobbet, men det hinner jag inte så resultatet kommer in i morgon.
Vet inte riktigt om ngn lämnat in vår lista men: MissKp - 64,0kg Troxii - 58,6kg Lavali - 60kg Bell - 54.5 kg Rachell - 59,4 AnnaVeg - 56,1 Ankhiana - 52,5kg
Gimmliee, ny vikt; 72 kg LAG rosa
ÄNTLIGEN ger det resultat... -1,9 kg. lag kobolt vikt nu 128,7
122.8kg
Resultat Vecka 13 Denna vecka gick vi ner - 7,8 kg Grattis Lag Mint ni gick ner mest denna vecka med hela -0,52% Grattis Troxii som har gått ner mest denna vecka -3,78% Under Gula Linjen hamnade Lag ChokladRosa.
Hur gör man om man vill vara med? :O
149.2 Lag Kobolt
Ojdå, det trodde jag inte :))
Jaha, vänner! Det känns som om vår gemensamma motivation tryter lite... Hur ska vi få fart på den igen nu när dessutom BL på tv är slut. Men vänta nu, vilken motivation var inte deras resultat! Kom ihåg: Kan de kan vi!!! Nu är superpepp inför Beach 2012 och resten av livet som gäller! Med start NU!