Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
puff
Upp i listan!
Ja jag ska då ner 3 kg innan jul hade jag tänkte det är juh som rimligt oxå så helst vill ja väga 85kg på självaste julafton hade varit riktigt kul =)
Firar födelsedag idag men hoppas endå på ens ett litet minus denna veckan... =/
grattis gottgris !!Jag firade födelsedag i går och ska fira med god middag i helgen.Äter hellre någon extra fin mat än att smaksa tårta./Lena
Bara 4 cm kvar till 100cm =) runt midjan =) då har jag tappat 24cm
Blir mycket fusk idag då min sambo fyller år...hoppas på ett litet minus ändå...
Havet skrev:Förra veckan visade vågen så bra denna vecka blev det ett plus igen. ny vikt 90 kg så det blev ett plus på +0,6 kg. Men motion har jag fått igår och idag 2 timmar snöskottning i går morse innan jobbet och en rejäl plogvall när jag kom hem idag.Här kommer en rättelse på min vikt vecka 48.skillnaden mellan 90 kg och 88,4 som jag vägde förra veckan är +1,6 kg o inte 0,6 som jag skrev.
Usch usch, blev en riktig fuskhelg...igår kinamat och bio med godis och idag pizza...några cider slank också ner. Nu får jag skärpa till mig riktigt ordentligt nästa vecka för att nå mitt första delmål tills den 13e =)
Hoppsan det kommer bli ett bra resulat imorron ojoj =))))