Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Röstar på nr.2
Spelar ingen roll for mig, bara jag far vara med. Och vi borjar snabbt. Jag MASTE ner i vikt. Och darfor utmanar jag alla. Forsta veckan vinner jag:-).
Vilken dag kommer bli väg dagen? röstar oxå på Nr2 =)
Då kör vi förslag 2. Väg dag är ju frågan? om vi skall köra en speciell dag eller om det är valfritt? Mig spelar det ingen roll vilken dag.
Tänkte lägga ut nya tråden under helgen.
Blir bra det =) hehe
jag väger mig helst samma dag varje vecka nu har vi ju vägt och rapporterat måndagar det är både bra och dåligt , om man vill unna sig något litet på helgen så har jag oftast ett sämre resultat än fredag innan helgen men åh andra sidan sporrar det att inte äta något på helge när man vet att man ska väga sig på måndag morgon. idag vägde jag 0,6 kg mindre än i måndags men risken finns att jag väger samma på måndag igen. /lena
Ja det är svårt det dära....men ja onsdag eller tisdag då???
Jag väger alltid minst på fredagar av nån anledning, men ingen skillnad för mig =)
Vilken dag som helst gar bra for mig. For det ar ju i langa loppet viktskillnaden skall markas, inte under sjalva veckan. Om jag vager mer pa torsdagar eller sondagar spelar ingen roll. Minskningen marks ju i det langre perspektivet. Och tack till dig som fixar med traden.