icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest loser tävlings grupp!, för er som har minst 25kg kvar att tappa.

Mycket engagerad
265 inlägg
1 augusti 2010 21:19

HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica

• Veteran
    6814 inlägg
    12 januari 2011 22:57

Håller med dig om att det är tyst här inne. Det som var en bra tråd där vi kämpade i lag om att inte komma under gula linjen. Här har det vänt för mig så nu går det nerför i stället och det är skönt. Hoppas denna tråd kommer igång igen.

• Veteran
    2753 inlägg
    13 januari 2011 10:51

Hoppas jag med det är ett otroligt bra stöd att vara flera tillsammans när man kämpar. synd att man måste vara medlem på sidan och betala för det det var bättre när det var gratis.jag kämpar och det ska gå.... /Lena

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    13 januari 2011 11:36

det e bra Lena jag kämpar på oxå....jag ska på möte idag....vikt möte så det ska bli skojj....

• Engagerad
    72 inlägg
    13 januari 2011 16:46

jag vill också vara med!! har 30 kg att tappa.... :S

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    13 januari 2011 23:05

jag hade gått ner 6kg på 4 veckor det är juh otroligt =) hehe

• På gång
    44 inlägg
    14 januari 2011 08:05

Grattis Tezlan! Jag började min viktresa (för denna gången) den 3/1 och har gått ner från 98 kg till (idag) 92,4kg. Hade varit gött om det fortsatt i denna takten :-). Idag ska jag iväg och träna. Det har öppnat ett gym här i byn vilket gör att jag kan passa på att träna när jag ändå lämnar barnen. Perfekt för en stressad småbarnsmamma med eget företag :-). Lite förklaring där till varför jag inte är jätteaktiv här. Min dröm är att komma ner till 65 kg, fast 70 är jag väldigt nöjd med det med :-). Jag kommer fixa detta denna gången, helt klart. Kram Joanna

• Veteran
    2753 inlägg
    14 januari 2011 10:07

det är kanonbra jobbat tezlan vad har du gjort för att gå ner så mycket tränar du mycket ? jag miste stinget lite i jul och reumatismen gör att jag inte kan träna så mycket funderar på att köpa en crosstrainer och köra på. /lena

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    17 januari 2011 10:18

-1,3kg blev det den här veckan, nu är julkilona borta =)

• På gång
    48 inlägg
    17 januari 2011 10:20

93,3 kilo denna vägning, - 0,6 kilo sedan senaste vägningen.

• På gång
    44 inlägg
    17 januari 2011 10:39

- 6,6 kg för mig på två veckor, helt underbart. Då har jag bara bytt kosten, det är först nu jag kommer igång med träningen. Det får gärna fotsätta i denna takten haha. kram joanna