Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Men vad kul blitt dunderförkyld nu före jul..men bättre de än magsjuka =)
God Jul alla BL-are vägde bättre idag 90 kg känns ju bra inför julafton. -16,5 kg under hösten känns så underbart kramar till er alla /Lena
Hej! Tillbaka igen. Dagens vikt var 95,1 och jag är nöjd med det. Har varit mycket senaste tiden så jag är glad för varje minus som blir..
Grattis Lena! Och jag önskar alla en riktigt god och "hälsosam" jul! =)
Kan man faktiskt inte kolla på andra medlemmars sidor utan att vara plusmedlem? Dåligt! =(
håller med att det har blivit sämre. går inte peppa heller eller skicka mail allt ska kosta pengar blä.God jul /Lena
Ne för mycket jul mat nu åkte jag på +1kg men som sagt nu e det sten hårt hehe...inge mera godis de e de jag faller på....och jjag åt för mycket shusi igår hehe men nu e de sten hårt...bara kylan försvinner de e juh de som stoppar en lite tycker jag...nä vänner nu kämpar vi på =) ta bort alla ovaner med allt gott å sen när det finns väder gå då =) thi thi Kram och pepp på er...
usch har gått upp 3 kg i jul vikt 94,8 kg känns inte så bra, nu gäller det att ta nya tag helt enkelt. /Lena
Här blev det också plus +1,4 kg nu vikt 93,7 kg. Lena444 det får vi göra.
Hej! Ny vikt idag är 94,2 kilo, senaste reggade måndagsvikten här tror jag var 95,6. Jag är nöjd!