Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Här är det kämpigt men har bestämt mig för att njuta på julafton och sen försöka att gå ut på promenader och inte falla för fällorna i flera dagar under julen. /Lena
Absolut det tycker ja du är å alla andra som har gått ner att man är förtjänst =)
Mitt tips inför julen är att göra julgodiset så sent man kan under veckan,bara just för att man inte ska halka i fällan att äta i flera dagar innan julen ens har börjat. jag ska njuta av hemlagad chokladtryffel med mörk choklad och göra den själv just för att veta vad som är i den. hemgjord sill mums och lagom med julmat blir det för mig. Dricka mycket vatten och äta goda apelsiner och clementiner och Tindra vinglögg som innehåller mindre socker utansockertillsats den är god faktiskt. imorgon vägning och veckan har inte gått så bra MEN jag är så glad för denna julen väger jag ca 16 kg mindre än förra julen och det känns så skönt. /Lena
Hallå Jag gillade verkligen Biggest loser och skulle vilja hänga på, MEN, jag har ingen våg. Ska nog skaffa en och återkomma. Började dagen med motionscykel. Det var länge sedan och ska bli en vana som jag gör ofta, så det så :) Vi ska klara av det om vi spottar i nävarna(Tage Danielsson) Vivan
Ingen bra vecka för mig +1,5 kg (vikt 91,8 kg.) /Lena
Å jag fick -1,5 kg (vikt 82,8 kg)
+/-0 den här veckan, bättre än upp iaf =)
Här blev det + - 0 denna vecka, det är skönt att det inte blev plus igen. (vikt 92,3kg) Idag har det blivit snöskottning och så hade vi stopp i avloppet inte kul.
Jag har inte ens vågat väga mig, så mycket som jag slarvat. Nåja, det är julmånad. Jag får ta nya tag i januari.
oj glömde skriva igår.. här är det tyvärr plus :S +1 kg