Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Här blev det plus. + 0.2 kg. Så ny vikt är 93.9 kg.
någon som vet nåt om Jezzy? Har ju inte sett av henne på väldigt länge =(
Nej, jag undrar också var JeZZy tagit vägen! Hann maila innan de bytte till PLUS, men fick inget svar då heller..
Upp upp
samma vikt som förra veckan går trögt här efter jul behöver inspiration och nya tag finns det inga kvar här ? /Lena
Ny vikt 92,8 kg ett minus på - 1,1 kg
-0,8kg visade vågen den här veckan, rätt nöjd då det blivit en del fusk och ingen träning pga förkylning, vill bli frisk nu; ser fram emot att börja träna igen =)
hejsan alla vänner hur går det för er nu när man inte kan gå in å kolla tycker man skulle få prova gratis en vecka för att se hur det e med den nya sidan....tråkigt när man inte ser andra, jag har då prommat igår och idag jag har ont i bena har nog gått ut för hårt men ska ha en vilodag imorron så jag har kommit ner till 81,2 kg ska ner till 75kg, i maj åker jag utomlands så det ska bli så jävla kul
upp upp!
Har varit väldigt tyst här inne på sistone...vart har alla tagit vägen? =(