Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Tezlan jag säger bara WOW! hur gör du ? jag är grymt imponerad 31,2 kg Själv är jag kämpar jag att komma under 90 sträcket.
Vikt & mått Lena Startvikt: 106,5 kg Aktuell vikt: 92,6 kg Viktförändring: 13,9 kg Målvikt: 85 kg (7,6 kg) Aktuellt BMI: 30,6 Energibehov: 1600 kcal / dygn Längd: 174 cm Kroppsfett: 40,7 %
Ny vikt 91,5 så ett minus på 0,6 kg
* Startvikt: 90,6 kg * Aktuell vikt: 80,7 kg * Viktförändring: 9,9 kg * Målvikt: 68 kg (12,7 kg) * Aktuellt BMI: 29,6 * Energibehov: 1957 kcal / dygn * Längd: 165 cm
lena444: jag har tränat räknat kcal.... och så
* Startvikt: 90 kg * Aktuell vikt: 91,5 kg * Viktförändring: +1,5 kg * Målvikt: 70kg (21,5 kg) eller 65 kg (26,5 kg) * Aktuellt BMI: 30,6 * Energibehov: 2130 kcal / dygn * Längd: 173 cm
Det blev tyvärr +0,2kg den här veckan =/
Hur många är det egentligen som är aktiva här, och hur många kommer att fortsätta? Tycker att det är riktigt synd att så många personer (och egentligen hela idén med den här utmaningen) har fallit bort =( Hoppas bara att vi som är kvar här kommer att fortsätta kämpa och stötta varandra länge ännu! (ska själv också ta mig i kragen och bli mera aktiv på forumet) =)
jag är med och meddelar vikt varje måndag. /Lena
Jag försöker så gått jag kan hade vart bra å få tillbaka dom som var hära och att vi ska kämpa tillsammans...jag är in oxå å jag ska medela min vikt på måndagar det är det jag vill...tycker om det