icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest loser tävlings grupp!, för er som har minst 25kg kvar att tappa.

Mycket engagerad
265 inlägg
1 augusti 2010 21:19

HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica

• På gång
    44 inlägg
    26 januari 2011 10:51

Jag känner inte att jag hinner med forumet så där som jag vill. Kämpar med att få ihop vardagen med familj, hem, eget företag och träningen då. Lägger hellre tid på det just nu, men jag tittar in här ibland. Jag har gått ner ca 8 kg på tre veckor så jag är jättenöjd. Kram Joanna

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    26 januari 2011 12:56

Det känns bra att meddela sin vikt åt andra, mycket mer motiverande än att bara anteckna det själv =)

• Engagerad
    52 inlägg
    26 januari 2011 19:01

Jag har också en ca 20 - 25 kg att dra ner och det känns så massor...och med att ha varit bort rest till hemlandet och där går det inte att följa nå dieter eller nåt för där finns inget o äta...nå ivarje fall nu är jag hemma så¨kanske det skulle borda fungera...jag startar nästa gång då ni väger er på söndag då lämnar jag in min start vikt...ni är alla duktiga och alla kommer att nå sin målvikt men ska ha tålamod

• Veteran
    6814 inlägg
    27 januari 2011 10:50

Jag meddelar min vikt varje måndag. Men det är väldigt synd att det inte fungerar längre. Hur skall vi göra? Skall vi dra igång tråden igen med lag? Utmaningar och sammanställningar? Sammanställningar kan jag fixa om det är ok. Utmaningar kan vi hjälpas åt med. Vad säger ni andra om detta.

• Veteran
    2753 inlägg
    27 januari 2011 10:59

Låter bra så vi får lite fart på viktminskning och motivation igen. vet inte var jezzy tog vägen som startade den här forumtråden. /Lena

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    27 januari 2011 12:23

Tycker absolut vi ska starta nått nytt nu så vi får upp motivationen =) jag har som börjat tappa den....

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    27 januari 2011 12:39

Låter bra! Vi får se hur många som ännu är intresserade, om vi kanske är tvungna att 'tävla' individuellt till en början =) Om du har tid och ork att jobba med sammanställningarna Havet så skulle det vara super =)

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    27 januari 2011 12:56

Jag är på! Fast jag har inte fullt 30 kg att bli av med.. mer 15kg...

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    27 januari 2011 12:57

kan jag fa vara med ocksa? Och hur gar det till? Jag har bara hallit pa nagra dagar sa jag behover tips och garna hora fran er som har klarat nagra kilon. Det peppar sa bra.

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    27 januari 2011 12:59

Pandoria: Startvikt: 73,2 kg Aktuell vikt: 73,3 kg Viktförändring: 0,1 kg Målvikt: 60 kg (13,3 kg) Midja/höft-kvot: 0,68 Aktuellt BMI: 29,4 Energibehov: 1300 kcal / dygn Längd: 158 cm