icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest loser tävlings grupp!, för er som har minst 25kg kvar att tappa.

Mycket engagerad
265 inlägg
1 augusti 2010 21:19

HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    28 januari 2011 05:59

Kul hehe att ni valde de *tar åt sig äran* ..Havet: vad menar du för text under?? Vi måste juh köra igen juh =) Tycker vi kollar hur många vi blir...så kanske man ska kört lag men det e juh de man måste juh hålla kontaken höra på forumet eller de kanske går och maila fast man inte är plusmedlem?

• Veteran
    6814 inlägg
    28 januari 2011 07:51

Tezlan. Jag menar om vi skulle skriva något mer än biggest loser nystart! Eller kommer det efterhand i tråden. Tänkte om vi skulle skriva nått typ som jezzy skrev ovan men i ett annat stuk.

• Veteran
    2753 inlägg
    28 januari 2011 08:35

Det är kul om man kan skicka pepping till alla som är med i gruppen/laget jag har ingen lust att betala för plusmedlemskap. Och jag är gärna med har ju varit med hela tiden sedan v.1 /Lena

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    28 januari 2011 08:42

Asch, skriv bara att : Nu kor vi igang igen, alla som vill vara med ar valkomna och kom igen vi klarar det har. Jag vantar verkligen pa att gruppen startar. Jag ar ju ny har och behover massor med hjalp. Och lite press ocksa. Kanske mycket press...Och hejarop. Och.....Ha en bra dag allihop.

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    28 januari 2011 10:02

jo precis =)

• Veteran
    2753 inlägg
    28 januari 2011 10:36

hej ! För alla som "tappat" lite motivation kommer här lite tips http://mabra.com/10-tips-sa-gar-du-ner-i-vikt-med-positivt-tank kram från Lena

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    28 januari 2011 11:06

De e ju synd att man bara kan hålla kontakt på forumet och bloggarna om man inte är plusmedlem, går ju varken att maila eller kolla på andras sidor =( Skriv typ något i stil med: Nytt år-nya tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, välkommen med! Eller nåt sånt... =P

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    28 januari 2011 12:58

En annan grej jag tycker att vi kan göra, istället för att bara meddela viktnedgången på måndagar, är att berätta om något vi gjorde under veckans gång som gjorde oss stolta över oss själva. T.ex. att vi stod emot frestelsen att äta den där extra biten choklad eller att vi orkade satsa extra mycket på gymmet. Helt enkelt något som gjorde oss glada under veckan =) vad säger ni?

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    28 januari 2011 13:13

Det lät som en riktigt bra idé!!! :)

• Veteran
    6814 inlägg
    28 januari 2011 18:30

Förslag 1: Biggest Loser Nystart 2011! Nu kör vi igång igen, alla som vill vara med är Välkomna och kom igen vi klarar det här! Förslag 2: Biggest Loser Nystart 2011! Nytt År Nya tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Här kommer två olika förslag som har kommit in. Vilket ser bäst ut?