Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Skall vi starta en helt ny tråd eller skall vi fortsätta på denna? I så fall om vi startar en ny tråd Hur skall vi formulera tråden. Jag tycker det är roligt med siffror här har jag olika vikt listor beronde på vad jag är med i. Sånt är roligt. Så det är helt ok för mig att göra sammanställningarna. Men om vi skall starta en ny tråd kan jag få hjälp med hur vi skall formulerara tråden.
Det är nog bättre att starta en ny, en nystart för oss "aktiva"... Denna är ju på 113 sidor.. Men hur vi ska formulera oss är dock lite svårare... Liknande den som vi skriver i just nu men skippa +30 Som en tävling kanske om veckans "biggest loser"? Men framförallt en tråd som peppar varandra! :) Formuleringar e inte min starka sida... :P
Pandoria. Det är inte min starka sida heller. Vi får se vad dom andra svarar.
Veckans biggest looser later jattebra. Da spelar det ingen roll hur mycket man vill ga ner. Alla kan delta. Och som tavling ar det en bra pepp.
Håller med "Veckans Biggest Loser" det tycker jag låter hur bra som helst =)
eller Biggest Loser Nystart eller Biggest Loser Sverige - En för alla, alla för En-hehe
veckans biggest looser Nystart 2011
Biggest Loser Nystart röstar jag på, tror att vi alla behöver en nystart det nya året till ära =)
Röstar ju såklart inte på Biggest Loser Sverige, tyvärr, eftersom jag inte är härifrån ;) för övrigt tycker jag att alla ska få delta, oavsett hur mycket de vill gå ner, alla behöver stöd =)
Jag behöver i alla fall en nystart, gick upp en massa kg i dec. Som det ser ut så kör vi texten nedan: Biggest Loser Nystart! Hur skall vi skriva texten under rubriken ? Vill gärna ha förslag på detta. Vi kör vi lag som vi hade förut?