Mycket engagerad
265 inlägg
HejDet känns som jag är den ända som har över 30 kg att gå ner här så jag söker er som har lååååångt kvar. Och som behöver motivation i form av en liten tävling :) Inga priser delas ut tyvärr utan det är äran man får genom att vara veckans biggest loser :) Vägning sker varje söndag morgon.Vill ni haka på? Invägning söndag den 8 Augusti. anmälan skickas till mig.Kram Jessica
Ny vikt 92,1kg så ett minus på 0,7 kg denna vecka. annaoj: Grattis till så stor viktnedgång bra jobbat! Vad äter du för kost nu? Funderar på att gå ut i solen en liten sväng.
Jag räknar kalorier och försöker ligga hyfsat lika på fett, protein och kolhydrater. Jag äter inte pasta, potatis, ris, socker, vitt bröd och liknande. Kolhydraterna komemr från frukt, grönsaker eller knäckebröd vilket jag äter någon gång. Fettet kommer från nötter, fisk och liknande. Jag äter 6 mål mat om dagen, frukost, lunch och middag samt 3 mellanmål. Ibland hoppar jag över mellanmålet på förmiddagen, beroende på när jag åt frukost och så. Försöker ligga på ca 1400 kcal ochd et räcker gott och väl. :-) //joanna
ingen viktnedgång denna vecka behöver inspiration
Jag har stått still ett par dagar nu. Men idag tänkte jag ge mig ut på en promenad, kanske chockar kroppen så det kommer igång :-) //Joanna
60 min på motioncykel mycket skönt
2h prommis på kvällen igår är riktigt nöjd hehe
JIPPIII Nu är snart julkilona borta -1,9 kg denna vecka ny vikt 92,6 mvh Lena
Meddelar min vikt imorgon, måste köpa nya batterier till vågen =) Jättebra Lena444! =) och jätteduktigt av dig Tezlan, önskar att jag också skulle komma igång med träningen!=)
Vikt & mått Startvikt: 109,5 kg Aktuell vikt: 78,3 kg Viktförändring: 31,2 kg Målvikt: 75 kg (3,3 kg) Aktuellt BMI: 27,4 Energibehov: 1200 kcal / dygn Längd: 169 cm Tycker alla ska klistra in eftersom man inte kan kolla på en anna utan att vara plus-medlem så får man lite uppfattning
carrie89: tackar Lena444: vad skööönt JäTTE BRA du e så duktig