Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Min startvikt är 90,4 kg
jag vill också vara med , startvikt 105 kg
@@@@@@@@@@@@@@@
Startvikt 119,7 kg
Ica70 - 72,2 kg
Hej igen! Ser mycket fram emot att få delta! Undrar kring lagindelningen: Läggs indelningen som tråd här eftersom vi som inte är betalmedlemmar inte kan läsa mail? Mvh.
URSÄKTA! klickade på en kuvert ikon och nu är denna tråd anmäld för granskning. Verkligen inte min mening...
Har mailat kontakt ang. mitt felklick som följer: Jag anmälde tråd för granskning av misstag. Ber om ursäkt och hoppas att det inte orsakar problem för någon. Mvh.
Meowth så gör jag ofta när jag sitter med mobilen. Så du är inte ensammen om detta. Det kommer en länk uppe i forumstråden till nya hemsidan. Håller på för fullt med detta nu .
NU ÄR LAG INDELNINGEN KLAR! Gå in på länken till nya hemsidan i forumstråden.