Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Tack Havet för det arbete du gör på din lediga tid. Ska bli jätte kul att komma igång jag hoppas så mycket.
Havet, jag saknar Mezcal88 i lagindelningen. Vi blev tillsammans flyttade från Lag Röd/Grön för några veckor sedan. Kanske har du fått något meddelande om att hon inte ville fortsätta, men hon står med i vår viktrapport med ett ja. Jag håller med Rogann, du ska verkligen ha ett stort tack för allt jobb du lägger ner. Det kommer att vara ett stort stöd! Kram
Superbra jobb havet!
Själva kategorin här på forumet måste ju ändras till Biggest Loser 2013. Vem kan fixa sånt? Är det Johan bara?
Hej hej jag vill väldigt gärna vara med också om det inte är för sent?
Startvikt 78,2
AnnikaE det är Johan som fixar.
Fetis50 tack för att du var uppmärksam. Hon ville inte lämna papperet för att komma in i datan. men nu är hon med.
nonfool du är välkommen! du tillhör lag violett.
Havet: Jag kommer av någon anledning inte in på länken till den nya hemsidan så ser inte vilket lag jag tillhör. Har du placerat mej i något lag ännu?