Veteran
1682 inlägg
Är det några som vill hänga med på dagspromenad Tänker börja imorgon och gå Häng på!!! Fyll i tiden Får vi se hur många timmar vi gått varje vecka
Det var jättejobbigt att komma igång efter förkylningen, nu hoppas jag att jag är på gång igen. Drygt en timme i skogen med bp stavarna och 4 hundar blev det i morse =) kom igen Rogann den första veckan är pest sen blir det snart en nyttig drog =) biggan1e hoppas du får njuta av lite skog du också =)
Nej Thyndra, mina leder fixar inte skogspromenader utan jag får snällt gå på plan mark när det är ljust. Igår blev det 40 minuter och idag 70 minuter, men det borde inte finnas frestelser på vägen. Igår blev det en massa Brieost och idag blev det hela 2 hekto till av samma sort. Hoppas att du kan fortsätta med dina stavar T, och Rogann tänk på hur skönt det känns när du kommit hem igen efter en promenad.
Jag önskar bara få komma igång Men imorgon är en ny dag Trevlig Lördagskväll tjejer
Idag 40 minuters morgonpromenad
Snart ska jag ut också..... snart :)
3 timmar blev det med 6 hundar i skogen. BP stavarna var med och det blev nästan 15 km. Bitvis så var det grusväg och då gick jag lite fortare men det är inte så lätt offroad om man säger så =) Supernöjd är jag i alla fall !!
Grattis! Ni är duktiga. Rogann, bra att du kommit igång igen. Thyndra, vilken prestation! Idag har jag varit inne hela dagen. Gillar inte tråkigt väder med grå himmel och regn ibland, och jag har inga bra skor. Måste ha speciella skor så jag kan inte handla i affärer. Ska försöka skärpa mig imorgon.
Tråkigt väder går bra bara man kommer sig ut. Jag åt så mycket godis igår så jag lovade mig själv en av dom längre rundorna. Det känns så skönt efteråt och hundarna sover gott :)
I dag 40 minuter morgonpromenad
Rogann, Jippi va bra. Inte för att jag måste vara värst...... men jag tog också tag i det på morgonen. Hade klockan på ringning 6.10, ville bara vända på mig och somna om men klev upp och gav mig iväg. 80 minuter blev det. Nu sover hundarna och dom är nöjda. Tänkte att jag skulle få det här till en vana, hundarna ställer gärna upp som sällskap.