Veteran
1682 inlägg
Är det några som vill hänga med på dagspromenad Tänker börja imorgon och gå Häng på!!! Fyll i tiden Får vi se hur många timmar vi gått varje vecka
Lathunden hälsade på mej idag så imorgon bitti ska jag se till att jag kommer iväg så det inte blir att lathunden blir kvar hemma hos mig. Pepp på er
Ingen promenad idag men gympa och styrketräning på F&S har det blivit. Och alldeles för mycket att äta, nu är jag alldeles däst. Så imorgon satsar jag på en låååång promenad igen :)
45 minuter
Bara en liten promenad idag, jag har lyckats få en liten infektion i vänster öga och var så ljuskänslig. Men mobilen ska ringa 6.10 imorgon och då är det bara att krypa ur sängen =)
Klockan ringde och jag kom upp !!! 75 min blev det och sedan 35 min på gymmet också, hårdkörning =) Klockan ringer 6.10 imorgon också :)
Idag blev det att stanna kvar i sängen,hade 38,2 fryser o huvudvärk Är kanske influensa på ingående Pepp till er andra
Krya på dig, Rogann! Vilken ork du måste ha, Thyndra! Både igår och idag blev det 60 minuter.
Hoppas att du blir frisk snart Rogann !! Bra biggan !! Visst är det skönt ! Jag tog mig upp i morse också, 50 min blev det för mig och sedan 1 timmes gympa på F&S =)
I morse så stängde jag av klockan och bestämde mig för att somna om igen, men jag kom upp i alla fall efter några minuter. Så det blev 50 nya minuter. Det fick bli allt för idag. Imorgon så blir det inte någon promenad förrän efter klockan 8 får mina barnbarn är här inatt, sen så har jag siktat in mig på att gå på ett jympa pass på f&s klockan halv 12. Sen är det dags att jobba :)
50 min avklarade =)