Veteran
1682 inlägg
Är det några som vill hänga med på dagspromenad Tänker börja imorgon och gå Häng på!!! Fyll i tiden Får vi se hur många timmar vi gått varje vecka
Måndag 40 minuter, tisdag 1 timma, onsdag 95 minuter, torsdag 40 minuter och idag 90 minuter,
idag blev det nästan 2 timmar Solen kom fram så skönt
Gillar sol under den tidiga våren. Idag blev det 50 minuter.
Idag blev det ingen promenad Men jag skulle inviga min cykel Det blev 2 mil Vad trätt jag var när jag kom hem igen men det var så skönt
Rogann, det förstår jag. Skulle inte ens orka 2 km. Promenerade i det ljuva solskenet och blåsten i cirka 75 minuter
Hur som helst så blev det 2kg åt fel håll
Vackert väder idag också. så det blev en promenad i 4 etapper på cirka 75 minuter.
Fortsatt fint väder. Det blev cirka 100 minuter idag.
Kul biggan att du fortsätter skriva här Blev ingen promenad idag ville spara mig till i morgon för gubben o jag ska åka o simma Kul med lite annan motion
Det låter kul, Rogann! Simning var den enda motion jag ägnade mig åt förutom promenader, men fick sluta med den när jag fick astma och allergi mot klor och dofter. Idag passade jag på att promenera lite igen, cirka 80 minuter uppdelat på diverse stopp i affärer. Jag gillar inte att det blir vinterliknande väder igen,så jag måste gå i klumpkängorna.