Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8084 inlägg
Känns inte som det är jul, kan det vara vädret? Tittar på Jul med Ernst så lite julstämning har allt infunnit sig. God jul till er alla, dimmiga körsbär!
God Jul Allesammans !!! Kramar i massor skickas :)
Dimmigt körsbär vecka 52 Fetis50 (73,2)............ Återkommer med min vikt 7 januari, nu väntar en lång o skön semester hagalund (86,9)......... babs2 (91,6).............. Evve_ (99,3)............... Jonnax (101,0)..... .....åter tillbaka 1/1,, Cabass.................. bortrest v 1 Thyndra (94)............... Mezcal88 (87,6)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (103,3)................ Lena 444 (83,2)............. TRIXAT LITE MED TABELLEN OCH SKRIVIT IN DEM SOM HAR FÖRHINDER HOPPAS ATT DET BLEV RÄTT..
Dimmigt körsbär vecka 52 Fetis50 (73,2)............ Återkommer med min vikt 7 januari, nu väntar en lång o skön semester hagalund (86,9)......... babs2 (91,6).............. Evve_ (99,3)............... Jonnax (101,0)..... .....åter tillbaka 1/1,, Cabass.................. bortrest v 1 Thyndra (94)............... Mezcal88 (87,6)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (103,3)................ Lena 444 (83,2).............åter tillbaka 1/1
Ska ni andra köra på över jul? Jag tänkte göra det för denna december har inte varit bra.... Tilll och med godis har jag ätit med halsbränna som följd. Jag ska verkligen hålla mig till det som är bra och jag ska göra ett försök med att räkna kalorier för att se om det hjälper!
Ewe, jag tänker försöka göra bra val med maten över helgerna. På julafton har jag dock bestämt mig för att äta godis, dricka glögg och inte bry mig så mycket om vad jag stoppar i mig. Däremot blir det långa dagliga promenader under min ledighet fram till 7 januari då jag tänker köra igång på allvar. Vi är några på mitt jobb som ska äta enligt 5:2, ser faktiskt fram emot det. Lycka till med kaloriräkningen, det fixar du!
Har missskött mig länge nu och håller på och stramar åt lite. Sambon och jag blir ensamma över jul, så det är jag som bestämmer hela menyn, så jag försöker att inte ha för mycket godaker hemma.
God jul och gott nytt år till er alla dimmiga körsbär! Återkommer igen nästa år. Kram till er alla!
Dimmigt körsbär vecka 52 Fetis50 (73,2)............ Återkommer med min vikt 7 januari, nu väntar en lång o skön semester hagalund (86,9)......... babs2 (91,6).............. Evve_ (99,3)............... Jonnax (101,0)..... .....åter tillbaka 1/1,, Cabass.................. bortrest v 1 Thyndra (94)...............79,5 kg Mezcal88 (87,6)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (103,3)................ Lena 444 (83,2).............åter tillbaka 1/1 Jag får det så tufft när jag gör eget godis, det är ju nästan som med hembakta kakor, som tur är har jag inte några såna i alla fall. Det känns tufft och när jag ser att andra hoppar av över jul/nyår så vill jag gärna göra detsamma. Men det är kanske dags att bli vuxen och stå på egna ben :) Satsar på fasta idag. GOD JUL !!!
♥ Heja Thyndra! Bra med en god förbild, och det är du! ♥ Dimmigt körsbär vecka 52 Fetis50 (73,2)............ Återkommer med min vikt 7 januari, nu väntar en lång o skön semester hagalund (86,9)......... babs2 (91,6)..............92,7 Evve_ (99,3)............... Jonnax (101,0)..... .....åter tillbaka 1/1,, Cabass.................. bortrest v 1 Thyndra (94)...............79,5 kg Mezcal88 (87,6)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (103,3)................ Lena 444 (83,2).............åter tillbaka 1/1 Ser att Havet satsar på ny omgång 2014 och då banne mig ska jag satsa, känner mig på hugget. ♥ God Jul och Gott Nytt År på er alla! ♥