Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8084 inlägg
Fetis50 ..... Vill vara med hagalund ....vill vara med babs2 ...........Vill vara med evve_ .... Jonnax ....vill vara med Lena444 .... AnnC .... Cabass .... Thyndra .... vill vara med Mezcal88 ..... 3siffror ..... Danni24.... Kia66.......Vill vara med
Hej, kan inte vi prova på en lite ny grej som jag har sett att vissa andra har - att skriva startvikten i parantes efter våra namn? Då kan vi under hela resan se hur det har gått, man tycks glömma startvikten ganska snart nämligen.
Fetis50 ..... hagalund .... babs2 ........... evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... AnnC .... Mano70 ...hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... Thyndra ..(104) 94kg Mezcal88 ..... 3siffror ..... Danni24.... Kia66.......
Lag dimmigt körsbär vecka 35 Fetis50 ..... hagalund .... babs2 ........... evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 ...hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... Thyndra .... .(104) 94kg Mezcal88 ..... 3siffror ..... Danni24.... Kia66....... Som ni ser har jag skrivit in Chrystal och Mano som har paus, tycker att det kanske känns skönt att veta att de finns med om och när de kommer tillbaka.
Jonnax, vilken startvikt? Jag har konstant jobbat med min vikt sedan massor av år. Ska vi ta startvikten inför denna omgång då eller startvikten när vi själva drog igång senast.
Startvikt för omgången tänkte jag.
Gärna lite prickar mellan () och ny vikt;) (87).........85 Så är jag nöjd;)
Jag vill såklart också vara med!
Vet ni jag har ju bytt jobb och det har varit MYCKET men nu börjar det bli flyt på vardagen igen och till veckan ser jag som en liten nystart. Om 2 år ska vi åka utomlands och då är mitt mål att vågen visar mindre än 70 kilo (helst mindre än 60 men vi får se om det ens är rimligt för jag har inte så benstomme för att vara trådsmal) det borde jag klara för jag VILL inte vara en tjockis då,
Jag tycker det är ett bra förslag att skriva in startvikten för denna omgången. Nu ska jag verkligen kämpa på och köra min 5:2. Vikten rasar av mannen min men för mig går det trögt ... men jag mår så fantastiskt mycket bättre. Kämpa på alla dimmiga körsbär!