Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Jag har inte sprungit heller, men gått och nu är det faktiskt 25 tjejmilar. Gick väldgt bra et första kilometrarna och jag trodde att det kanske skulle bli en bra tid, men det var jättevarmt och det röttar (skyller på det i alla fall) så det blev en id på 2.10.50 till slut. Men jag tycker inte att jag ser lika trött och sned ut som jag brukar. Inte omöjligt att jag ställer upp engång till................ lovar inget bestämt.
Undrar hur det gick för mescal?
Vi hamnade UNDER det gula strecket...............
Då va helgens Tjejmil avverkad. Vilket evenemang =). Så mycke människor,men allt flöt på i stort sett problemfritt hela dagen. Sen kan jag inte klaga på vädret som va i lördags heller. Gassande sol och VARMT! Gick toppen i starten,och första km rullade på fint,men tror jag gick ut lite för snabbt tempo,mot jag brukar. För efter 5,5-6 km då försvann all ork.Blev mycke mer gång intervaller än jag planerat,men det gick inte. Tror också att värmen va en stor bidragande faktor till det hela. MEN jag tog mig runt. Visst hade jag målet inställt på en aningens bättre tid än den jag fick på 1.18:20. Får dock se det från den ljusa sidan att nu kan jag bara få en bättre tid till nästa år=), för det kommer absolut inte vara mitt första och sista. Detta kommer jag göra flera gånger. Jobbigt,men samtidigt superkul=) Klart du ska vara med igen Babs =) Trist att se att vi hamnade under gula =(
Bra jobbat Mezcal och Babs! Tråkigt vi hamnade under gula strecket, men det är bara att komma igen! Pepp till er alla
Heja Mescal! Hade min pulsklocka på och tyckte i början att det såg så lovande ut, men på 6:e km-n segade det till även om 8:e blev lite bättre men de 2 sista km-rarna tog väldig tid. Men ändå var jag mindre trött i kroppen än tidigare år. Vi får se hur det blir framöver. Jag ska NOG diskutera ev knäoperation, fast det känns gruvsamt och dessvärre har jag 2 onda knän. HUGA Borde ringa VC snart, idag? i morgon? sen? när?Nervöst! Vad synd att vi hamnade under gula strecket, men det var kanske så att alla lag startat om och hade lagt på sig en del under sommaren. Nu satsar vi!
Usch vad jobbigt med trasiga knän, och så vanligt det verkar vara. Hoppas att det går att fixa.
Har skrivit till Kia66 och Ann C (har inte varit aktiv sen slutet av aug) och efterlyst dem.
98, 6 inget minus denna veckan. Någon som kan lägga till mig?
Dimmigt körsbär v 37 Fetis50 (73,2).............. 72,7 hagalund (86,9)...........85,6 babs2 (91,6)................ semester vecka 37 Evve_ (99,3)................98,6 Jonnax (101,0)..... ...... AnnC (93,7)................. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 91,6 kg Mezcal88 (87,6).............. 3siffror (103,3)................ Kia66 (82,3)............... Lena 444 (84,1)................ Nena (102,9).......................101,4 Har lagt in dig Evve:-)