Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Dimmigt körsbär v 38 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)........... babs2 (91,6)................ Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ...... AnnC (93,7)................. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 90,3 Mezcal88 (87,6)............. 3siffror (103,3)................ Kia66 (82,3)............... Lena 444 (84,1)................ Nena (102,9).......................
WOW! Thyndra.
Ja, kom igen nu babs :)
Nu jobbar jag på viktnedgång. Har hållit vikten över "semestern" och det är inte vanligt, brukar bli mycket mackor, god mat och efterrätter samt bakverk i Stockholm, men jag klarade mig rätt bra denna gång. Brukar också fika som en galning på tågresan (när jag åkr ensam) men icke denna gång. Nu har jag mot alla odds anmält mig och Stockholms-släktens damer till Tjejmilen 2014. HÄPP - alla 3 födelsedagspresenterna fixade. Nu är bara frågan: "ska jag gå tjejmilen 2014 med denna vikt?? eller vilken vikt ska det bli? 80 kg skulle sitta fint, betyder -1 kg/ månad och fanken det ska väl inte vara omöjligt."
Vill du så kan du babs !!!!! men imorgon så är det lördag........ det räcker med 6 duktiga dagar i veckan.
Idag har jag haft LÖRDAG och firat tjejmilen och att jag är hemma hos "guben" igen och det blev lite bubbel och tillika rabarberpaj! Så i morgon blir det stramt !
I söndags så var jag med min son till Järvsö brukshundsklubb för han dömde deras klubbmästerskap i agility. Järvsö har ALLTID så gott kaffebröd, men eftersom det inte var legalt med att äta sånt på en söndag så bad jag om att få lite fikabröd med hem istället för rese ersättning. Och imorgon så ska jag avnjuta äppelkaka med vaniljsås :)
Heja på Thyndra! Du gör det bra! Jag har verkligen tappat stinget med maten man har liksom kommit in i ekorrhjulet igen känns det som.. Dags att fixa det! Ihelgen är det dock ingen motion för maken är och fjällvandrar och jag ska med sonen på disco. INte lätt att få till motion med barnen hemma... :/ DFör min del handlar det egentligen om vad som kommer in i munnen inget annat...
Heja Evve! Vet precis hur det är, fast just nu utmanar mig Thyndra så jag känner mig verkligen på hugget.
Dimmigt körsbär v 38 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)...........85,6 babs2 (91,6)................ Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ...... AnnC (93,7)................. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 90,3 Mezcal88 (87,6)............. 3siffror (103,3)................ Kia66 (82,3)............... Lena 444 (84,1)................ Nena (102,9)....................... Ja ha ingen minus och inget plus samma som förra veckan. Men men nya tag gäller:-)