Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8084 inlägg
Vill vara med. Blir startvikten vikten vi hade v 34 eller vikten vi väger in på på v 35?
Havet skriver att första vikten ska in vecka 36. Så då kanske vi tar vikten v 35 som startvikt eller? Jag vet inte hur Havet gör. Kanske utgår hon från vikten vecka 34, som vi lämnade i onsdags. Vi har kanske semester vecka 35? Vad tror ni?
Läste en gång till på BL-tråden och nu tror jag att vi samlar in vikter fram till onsdag och så får det bli startvikterna. Vad tycker ni om det?
Lag dimmigt körsbär vecka 35 Fetis50 .....(xx)...........xx hagalund .....(xx)...........xx babs2 ............(xx)...........xx evve_ .....(xx)...........xx Jonnax .....(xx)...........xx Lena444 ....(xx)...........xx. Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .....(xx)...........xx Mano70 ...hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .....(xx)...........xx Thyndra .... .(94).................. 94kg Mezcal88 .....(xx)...........xx. 3siffror ......(xx)...........xx Danni24.....(xx)...........xx Kia66.......(xx)...........xx Sorry Thyndra, "knöck" 10 kg av dig där, ändra om du vill, Jonnax förslag att vi ska ange startvikten för denna omgång.
Lag dimmigt körsbär vecka 35 Fetis50 .....(xx)...........xx hagalund .....(86,9)...........86,9 babs2 ............(xx)...........xx evve_ .....(xx)...........xx Jonnax .....(xx)...........xx Lena444 ....(xx)...........xx. Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .....(xx)...........xx Mano70 ...hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .....(xx)...........xx Thyndra .... .(94).................. 94kg Mezcal88 .....(xx)...........xx. 3siffror ......(xx)...........xx Danni24.....(xx)...........xx Kia66.......(82,3)...........82,3
Bara stjäl 10 kg av mig du babs, du får mycket gärna stjäla 10 till :)
Du får 10 kilo från mig också om du vill ha :) Jag tycker att vi kan göra de första vikterna vi anmäler som startvikt.
NÄNÄ! Jag vill inte ha era kilon, men om någon vill ha mina så hör av er. Jonnax Denna veckans vikter står som startvikter nu på de som vägt sig hittills.
Lag dimmigt körsbär vecka 35 Fetis50 .....(xx)...........xx hagalund .....(86,9)...........86,9 babs2 ............(xx)...........xx evve_ .....(xx)...........xx Jonnax .....(xx)...........xx Lena444 ....(xx)...........xx. Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .....(93,7)...........93,7 Mano70 ...hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .....(xx)...........xx Thyndra .... .(94).................. 94kg Mezcal88 .....(xx)...........xx. 3siffror ......(xx)...........xx Danni24.....(xx)...........xx Kia66.......(82,3)...........82,3
Lite frågor till er? Skall vi fortsätta i samma lag? Eller skall vi dela in oss i vikten så att alla ligger med samma vikt i samma lag? Något lag är det skillnad på lägst och högst vikt. Ser att jag även fått fråga om att nya i egna lag?