Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Jag vill gärna vara kvar i dimmigt körsbär.
Och jag vill också var en dimmig körsbär!
Då vet jag vad ni dimmiga vill;)
Jag vill också gärna fortsätta att vara ett dimmigt körsbär!
Heja dimmiga körsbär! Men vi har inget emot nya medlemmar eller hur?
Jag vill med vara kvar i dimmigt körsbär men välkomnar nya medlemmar.
Gärna fler, gärna kvar :-)
Jag vill också vara kvar i laget!
Lag dimmigt körsbär vecka 35 Fetis50 .....(xx)...........xx hagalund .....(86,9)...........86,9 babs2 ............(xx)...........xx evve_ .....(xx)...........xx Jonnax .....(xx)...........xx Lena444 ....(xx)...........xx. Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .....(93,7)...........93,7 Mano70 ...hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .....(80,2)...........80,2 Thyndra .... .(94).................. 94kg Mezcal88 .....(xx)...........xx. 3siffror ......(xx)...........xx Danni24.....(xx)...........xx Kia66.......(82,3)...........82,3
Hej alla dimmiga körsbär! Har varit inne och kladdat i eran tråd;) Plockat bort en massa namn och lagt till sista vikten på endel från förra veckan. Är det folk jag missat eller kommer tillbaka så lägger vi till dom på listan. Kolla om detta stämmer med namn och Startvikt annars är det bara att ändra. Nu har jag lekt färdigt över telefonen med att radera personer och lägga till vikt. Nu är det lugnt på jobbet så nu blir det sängen! Har ni ny vikt så ändra bara här. Nu slipper ni mig i några timmar;) sov gott! Fetis50 .....(xx)...........72,8 hagalund .....(86,9)...........86,9 babs2 ............(xx)..........92,1 evve_ .....(xx)...........99,2 Jonnax .....(xx)...........99,9 AnnC .....(93,7)...........93,7 Cabass .....(80,2)...........80,2 Thyndra .... .(94).................. 94kg Mezcal88 .....(xx)...........88,4 3siffror ......(xx)..............104,8 Kia66.......(82,3)...........82,3