Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Lena, hoppas verkligen att du kommer på benen och blir helt frisk !!!
Jag lämnar in vikterna!
nena- tillhör erat lag.
Hej allihop, Lite sent inhopp såhär kanske men jag hoppas jag ska hinna ta igen det ändå i slutänden :0) Har strulat med vikten så länge jag kan minnas. Tränar som minst ändå som en medelsvensson och som mest ganska mycket. Mitt problem är snarare vad jag stoppar i mig men det hade jag tänkt ändra på nu. En gång för alla. Pizzerian som vi är granne med ska ignoreras, veckohandling ska påbörjas då det blir alldeles för många promenader till ICA annars (och tyvärr bor vi så nära att jag inte bränner bort en endaste liten munsbit på att gå fram och tillbaka). Det faktum att vi bor i ett helrenoveringsobjekt har inte gjort saken bättre och jag väger idag 3-siffrigt. Vilket känns ganska hemskt när jag för 2 år sedan tyckte det var hemskt med en åtta som startsiffra... Gifter mig den 26:e oktober och då jäklar i det ska jag ha gått ner i vikt!! Jag vet att jag inte kommer nå mitt slutmål å 75kg tills dess men banne mig att jag väger 3-siffrigt då.. (Då lär det bli en ny version av Runaway Bride) Strategin för de kommande veckorna är följande: Träning *Promenera mer med hunden *Styrketräna minst 2 gånger i veckan *Åka iväg och springa 1 gång i veckan (längre sträcka) *Springa på spåret hemmavid (kort sträcka) de dagar jag inte tränar något annat Matintag *Hålla koll på antalet kalorier jag stoppar i mig *Försöka ta bort godis och kakor, om det krisar ta till ett nyttigare alternativ *Äta 3 bra mål om dagen *Dricka ett glas vatten när hunger eller sug sätter in för att kolla om det egentligen är törst Det ska bli jätteroligt att få joina er och jag ser fram emot(?) ett par kämpiga veckor som förhoppningsvis kommer resultera i att jag blir supernöjd med våra bröllopsfoton. De ska ju trots allt hänga på väggen och påminna mig om den dagen resten av livet.. Mitt första delmål Att gå ner till 2-siffrigt dvs 99,9kg. Väger idag 102,9kg En fråga. Har ni någon särsklid invägningsdag eller kan man väga sig på måndagar?
Hej Nena! Välkommen till oss och jag lovar att du är inte ensam om att ha strulat med vikten under lång tid. Du har kommit till en aktiv tråd med mycket stöttning, här hjälps vi åt! Du kan väga dig vilken dag du vill och skriva in din vikt vilken dag du vill, vi tar alltid den sista tabellen och fyller på med våra vikter. Själv brukar jag också väga mig på måndagar men skriver in det på onsdagen. Lycka till och massor av pepp!
Välkommen Nena! Jag är också som du och motionerar ganska bra men äter fel. Just nu är det väl rätt dålig kosthållning men jag antar att det kommer. Det märkliga för mig är att jag vet PRECIS hur jag borde äta och ändå gör jag det inte fullt ut! Återigen välkommen hit nu ska kilona bort!
hej alla tack snälla för alla stödord kämpar på med vikten och träning blir det ju inte så mycket än . håller vikten och gick ner lite denna vecka vikt idag 83,1 kämpa på alla ni kan ♥
Välkommen nena! Har lånat broderns dator, kom till Stockholm igår och lunchade med Anton (brorsonsson 11 veckor) och hans mamma, fick hålla i och snusa på honom medan mamman åt, ljuvligt. Hämtade sen nummerlappen och ägnade en god stund åt att gå runt och tävla lite i olika montrar avslutade med ett besök hos Axelssons där jag fick högra knäet tejpat och ryggen masserad., Sen träffmed svägerskan och brorsdottern och middag på Vapiano (tror jag det hette). Försökte sen att hålla mig vaken, men 1/2 9 var det kört, då stupade jag i säng, hade ju varit uppe sedan kl 4. I em har jag tid hos en Shiatsu-massös. Förmodligen far jag in på stan innan. Ha det bra allihop!
Dimmigt körsbär v 37 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)........... babs2 (91,6)................ semester vecka 37 evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ...... AnnC (93,7)................. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... Mezcal88 (87,6).............. 3siffror (103,3)................ Kia66 (82,3)............... Lena 444 (84,1)................ Nena (102,9).......................
Nena jag skrev in 102,9 som din startvikt, sen fyller du på med aktuel vikt efter punkterna senast onsdag kl 21. PEPP