Veteran
2381 inlägg
Kul om ni vill hänga på! :) (Sthlm) Det som vore roligt om vi får ihop ett stort antal joggare, PWare (du behöver inte springa) osv om vi kunde ha en t-shirt med Matdagbokens logga. Hur kul vore inte det?! :D Matdagboken har hjälpt många av oss och det vore roligt att sprida det vidare? Även om det inte blir en flashig t-shirt så skulle det vara roligt vilket som! Är nån på? Jag tänkte kuta den 29 maj! :) Pepp-kramar!
Springer bara könsintegrerade lopp :) *sa hon som inte sprungit nåt nånsin* Har funderat på det, faktiskt. Börjar med Premiärmilen den 25/3. Hakar du på?
Jag kutar Vårruset i Norrköping och Stockholm samt Tjejmilen och är absolut med på noterna, kanonidé :-) Är iofs sugen på Blodomloppet också :-)
Blodomloppet ska jag ta i år. Det sket sig ju 2011. Och Semesterloppet i Mariefred är jag lite inne på. Då har jag tre lopp att putsa tider på :)
Jag vill kuta alla lopp som finns... Ok inte maraton ;)) Men jag måste tänka på min nedrans häl också och jag vill hålla till vårruset och slå förra årets, sen vill jag springa tjejmilen för det sket sig förra året. Midnattsloppet missa jag också pga hälen, det vill jag också springa! Jag har kollat lite på Spring cross också.. Men hälen, som sagt. Blodomloppet kanske, är som sagt sugen på nästan alla ^.^
Enda anledningen till att jag inte är anmäld till Blodomloppet än är att det är fem dagar efter Stockholm marathon. Jag vet helt enkelt inte om jag är i form för att röra mig alls då... OOOh apropå det, iFormloppet i Sundbyberg vill jag ju vara med på också!
Haha, nja du kanske borde vila då ;)
Funderade på den förra året, hur lång var den nu igen?
För min del blir det Vårruset i Jönköping =) ska ha som mål att jogga igenom
Bra mål! :D Pepp!
Jag skulle defenetivt va intresserad :) Sprang 1999 och 2009 känns ju löjligt att vänta till 2019 för nästa gång ;)