Veteran
2381 inlägg
Kul om ni vill hänga på! :) (Sthlm) Det som vore roligt om vi får ihop ett stort antal joggare, PWare (du behöver inte springa) osv om vi kunde ha en t-shirt med Matdagbokens logga. Hur kul vore inte det?! :D Matdagboken har hjälpt många av oss och det vore roligt att sprida det vidare? Även om det inte blir en flashig t-shirt så skulle det vara roligt vilket som! Är nån på? Jag tänkte kuta den 29 maj! :) Pepp-kramar!
Viktväktarna hade T-shirtar med text i ryggen där det stod: "Skulle jag tappa nåt hekto så låt det ligga" :-) Tror det var till broloppet över Öresundsbron strax innan invigningen.
Två själar, samma tanke. Och det förvånar mig inte det minsta att du genomför det! Du är jättestark Troxii! Träffa nya människor är ju jag skitskraj för :) Men ett lopp med MD på mig skulle jag kunna springa om jag fick träffa dig :D
Om jag är nere i sthlm hakar jag på! Annars laddar jag för Indalsleden loppet här hemma! Kram på er <3
Bummlan; om du tycker vi är läskiga så kommer du bara att springa fortare! Vem behöver en hare före om man istället har MD:are efter sig ;)
Precis Bummla :) Vad söt du är, nu smälta jag :) <3 Hahaha, gittan, klockrent! :D
Hm, hur får man kontakt med Johan då? :P Kanske måste vara plus?
Hur går det, något napp?
Troxii; jag är plusmedlem så jag kan maila honom
Jag har haft kontakt med Johan och han ska försöka ta fram något bra ;)
Tack gittan :) Får se vad det blir, hoppas på att fler nappar bara. :)