icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

I Matdagbokens namn?! -Vårruset 2012 !!! Tjejmilen 2012 !!!

Veteran
2381 inlägg
27 januari 2012 11:51

Kul om ni vill hänga på! :) (Sthlm) Det som vore roligt om vi får ihop ett stort antal joggare, PWare (du behöver inte springa) osv om vi kunde ha en t-shirt med Matdagbokens logga. Hur kul vore inte det?! :D Matdagboken har hjälpt många av oss och det vore roligt att sprida det vidare? Även om det inte blir en flashig t-shirt så skulle det vara roligt vilket som! Är nån på? Jag tänkte kuta den 29 maj! :) Pepp-kramar!

• Veteran
    2381 inlägg
    27 januari 2012 13:15

Hahaha komiskt dock ;) Så fort några är intresserade skriver jag en lista och lägger den i trådstarten! ;)

• Veteran
    7574 inlägg
    27 januari 2012 13:18

Jag är redan anmäld till Tjejmilen och kommer att nöja mig med den med tanke på att mitt knä började strula i somras. Med rätt träning tror jag nog att jag ska kunna jogga större delen av milen :) Jag har haft fundering just på detta med någon häftig T-shirt från Matdagboken men inte kommit mig för att kolla med Johan. Troxxi, du som startade denna tråd, tar du på dig att kolla?

• Veteran
    2381 inlägg
    27 januari 2012 13:19

gittan, Vad roligt! :D Om många är intresserade så tänkte jag kolla med hnm. Det vore väl ett ypperligt tillfälle att göra lite reklam?! Med oss yppiga brudar ;))

• Veteran
    5951 inlägg
    27 januari 2012 13:24

Troxii, iFormloppet är 5 eller 10km (ett eller två varv). Man kanske kunde ta Blodomloppet som återhämtningsjogg/promenad... Tål att funderas på. Vårruset ska jag dock definitivt vara med på, jag är redan anmäld och klar. :-)

• Veteran
    2381 inlägg
    27 januari 2012 13:25

Just det, så var det! Psykiskt att springa 2ggr... ;) Jag ville gärna ha en grupp, så jag avvaktade med att anmäla mig :>

• Veteran
    2381 inlägg
    27 januari 2012 13:27

Ganska nära inpå midnattsloppet.. Får skippa det, eftersom jag vill hellre ha tjejmilen. Vill INTE fresta skadan. ;p

• Veteran
    5951 inlägg
    27 januari 2012 13:33

Det kan jag förstå, klokt val!

• Mycket engagerad
    128 inlägg
    27 januari 2012 13:37

Jag hoppas kunna springa Växjöloppet. Helst 10km men åtminstone 4,7km sträckan.

• Veteran
    1354 inlägg
    27 januari 2012 15:15

Jag hade en liknande diskussion som denna med Johan för ett tag sen angående min Premiärmil. Han var då jätteintresserad (jag föreslog ett liknande upplägg), men jag började känna press och bangade. VAd jag menar med dett är att jag tror att han blir jätteglad över förslaget. Urbra initiativ, Troxii!

• Veteran
    2381 inlägg
    27 januari 2012 23:41

Jag har funderat på det länge Bummla men som du funderade jag på om jag verkligen kunde genomföra något sådant pga press etc. Men vafan, klart jag pallar det, får ju göra nåt jag älskar, kuta och att göra reklam för MD gör jag gärna då sidan har hjälpt mig sjukt mkt :)) Sen att träffa massa nya människor, det måste jag lära mig en dag också så ;)