Julutmaningen 2013; 1 november-22 december Varje vecka så väger du dig på den dag som du vanligtvis gör det och rapporterar in det här senast fredag den veckan. Skriv även vilken vecka det är som du rapporterar för. T. ex: j3nnif3r v45, 87,4, - 1,2 Under helgen kommer jag då att sammanställa allas viker och lägga upp resultaten på denna https://sites.google.com/site/jennifersviktutmaningar/home/julutmaningen13 där ni kommer kunna se vem som har gått ner mest procentuellt under veckan som gått. Sista veckan kommer det koras en storvinnare, dvs den som gått ner mest under hela utmaningen. I den här utmaningen så är det äran man vinner =) Det här är första gången jag gjort detta så jag hoppas ni har förståelse för om det blir något fel någon gång... =) Lycka till!
På gång
39 inlägg
v.48 / 122.1 / -1kg Jennifer, vill du har hjälp att sammanställa resultaten, säg bara till så kan jag hjälpa dig
Piper V48=58,4kg. -0,3
V 48 74,4
Ledsen för sent svar V48 78 kg +-0
SuperK V 49 76.8kg +-0 Vågar inte skriva annat trots att vågen visade 74.8 för jag tror den inte! Kan inte ha gått ner nästan 2 kilo sedan i går!!!
V.49 99.4
v.49 85,4 tyvärr upp igen skärpning ,motion och sockerförbud pepp alla
SuperK, det är klart att du ska skriva din riktiga vikt. Det kommer att göra att du skärper till dig så att du inte går upp dom till nästa vecka. Helt klart kan man gå ner 2 kg hur snabbt som helst, du kanske hade druckit mycket igår. går jag ut och går en riktigt lång promenad så går jag ner nästan 1 kg direkt. Skriver jag in den vikten så vet jag att nu kan jag verkligen inte fuska för då är risken stor att jag går upp i vikt till nästa vecka och det vill jag ju inte :) Att skriva in en högre vikt än vågen säger, det skulle jag känna som om jag hade två kg bonus vikt att äta upp "hehe"
v 49 97,2
V 49 (redan alltså?) uppåt igen 71,1 kg, +1,1 sedan förra veckan. Nästa vecka blir det ny lägstanotering dock