Julutmaningen 2013; 1 november-22 december Varje vecka så väger du dig på den dag som du vanligtvis gör det och rapporterar in det här senast fredag den veckan. Skriv även vilken vecka det är som du rapporterar för. T. ex: j3nnif3r v45, 87,4, - 1,2 Under helgen kommer jag då att sammanställa allas viker och lägga upp resultaten på denna https://sites.google.com/site/jennifersviktutmaningar/home/julutmaningen13 där ni kommer kunna se vem som har gått ner mest procentuellt under veckan som gått. Sista veckan kommer det koras en storvinnare, dvs den som gått ner mest under hela utmaningen. I den här utmaningen så är det äran man vinner =) Det här är första gången jag gjort detta så jag hoppas ni har förståelse för om det blir något fel någon gång... =) Lycka till!
På gång
39 inlägg
Är det här man ska skriva vikten? Jag skriver här så får nån säga till om det är fel Hannis82 v. 44 82,2kg
Anmälningsvikten var den 1 november 85,1 kg
Hur många är vi nu? Och visst måstevi närma oss andra vägningen, de flesta av oss?
Eftersom utmaningen startade den 1.a november så är vi på den första vägningen :-)
Haha, jag fick för mig att det var v 44, jag har iaf veckovägning på måndag :-)
Det börjar inte bra för mig. Ligger hemma i lunginflammation! :(
Busy: Usch, men det behöver ju inte vara en nackdel ur viktminskningssynpunkt, även om jag hellre går upp 5 kg än att få lunginflammation.
Vilket härligt gäng, pepp och kör hårt i veckan! / Johan
Tjohanna v 44 91.2 kg. Lite oklart var det ska skrivas, men nu står det på båda. =) Och du Jennifer, länken i den här tråden funkar inte, den funkar bara i den andra tråden. :P
Anmälningsvikt i anmälningstråd Nästa veckans vikt här